Oekraine

Zij zullen natuurlijk ook naar de Krim trekken, net zoals zij reeds naar de Donbass zijn getrokken, met de intentie om te doden, net zoals de strafpelotons van de Oekraïense nationalisten, Hitlers collaborateurs tijdens de Grote Vaderlandse Oorlog, weerloze mensen hebben gedood. Zij zijn ook heel duidelijk over hun aanspraken op een hele reeks andere Russische grondgebieden.

De hele gang van zaken en de analyse van de binnenkomende informatie tonen aan dat een botsing tussen Rusland en deze krachten onvermijdelijk is. Het is slechts een kwestie van tijd: ze maken zich klaar, ze wachten op een geschikt moment. Nu willen ze ook nog kernwapens hebben.
De corrupte Oekraïense regering wil kernwapens dus rukt Rusland uit zelfverdediging naar Kiev.

Wij respecteren alle nieuw gevormde landen in de post-Sovjetruimte en zullen dat ook blijven doen. Wij respecteren hun soevereiniteit en zullen dat blijven doen, en een voorbeeld daarvan is de hulp die wij hebben verleend aan Kazachstan, dat te maken had gekregen met tragische gebeurtenissen en de bedreiging uitdagingen van zijn soevereiniteit en integriteit.
De gebeurtenissen in Kazachstan waren dus wel westerse destabilisatie.

Ik herinner u eraan dat wij in 2000-2005 militair hebben teruggevochten tegen terroristen in de Kaukasus, de integriteit van onze staat hebben verdedigd en Rusland hebben gered. In 2014 hebben we de bevolking van de Krim en Sevastopol gesteund. In 2015 hebben we onze strijdkrachten ingezet om een veilige barrière op te werpen tegen terroristische infiltratie vanuit Syrië naar Rusland. We hadden geen andere manier om ons te verdedigen.
Nog meer zelfverdediging.

De Volksrepublieken in de Donbass hebben Rusland om hulp gevraagd.
In dit verband heb ik, overeenkomstig artikel 51, lid 7, van het Handvest van de Verenigde Naties, met machtiging van de Federatieraad van Rusland en overeenkomstig de verdragen inzake vriendschap en wederzijdse bijstand met de Volksrepubliek Donetsk en de Volksrepubliek Loegansk, die op 22 februari van dit jaar door de Federale Vergadering zijn bekrachtigd, besloten een speciale militaire operatie uit te voeren.

Het doel is mensen te beschermen die acht jaar lang het slachtoffer zijn geweest van misbruik en genocide door het regime in Kiev. Daartoe zullen wij ernaar streven de Oekraïne te demilitariseren en te denazificeren en degenen die talrijke bloedige misdaden tegen burgers, waaronder burgers van de Russische Federatie, hebben begaan, voor het gerecht te brengen.
Klinkt zeer oprecht en rechtvaardig.

Kameraden! Jullie vaders, grootvaders en overgrootvaders hebben niet tegen de nazi’s gevochten om ons gemeenschappelijke vaderland te verdedigen, om het mogelijk te maken dat de neonazi’s nu in de Oekraïne naar de macht kunnen grijpen. U hebt een eed van trouw gezworen aan het Oekraïense volk, en niet aan de volksvijandige junta, die de Oekraïne berooft en dit volk in de maling neemt.
Weiger hun misdadige bevelen op te volgen. Ik verzoek u dringend uw wapens onmiddellijk neer te leggen en naar huis te gaan. Laat ik duidelijk zijn: alle leden van het Oekraïense leger die aan deze eis voldoen, zullen het oorlogsgebied ongehinderd kunnen verlaten en naar hun families kunnen terugkeren.
Patriots in control!

De corrupte Oekraïense regering wil kernwapens dus rukt Rusland uit zelfverdediging naar Kiev.

De gebeurtenissen in Kazachstan waren dus wel westerse destabilisatie.

Nog meer zelfverdediging.

Klinkt zeer oprecht en rechtvaardig.

Patriots in control!
De nazi's en NSB'ers denk er hier anders over, maar die vluchten momenteel de Oekraïne uit

Russisch leger rukt op naar Kiev; Oekraïense brigade legt wapens neer en weigert te vechten

Talloze Russische militaire eenheden blijven de grensregio’s van Oekraïne binnendringen zonder op enige weerstand te stuiten. Ook zijn tientallen Russische helikopters actief. Ooggetuigen melden dat een deel van de toestellen troepen op de grond neerzetten. Op diverse plaatsen heeft het Oekraïense leger bruggen opgeblazen om de Russische opmars richting Kiev te stoppen, maar dat is mislukt. De complete 57e Oekraïense brigade bij Luhansk heeft echter eieren voor zijn geld gekozen en de wapens neergelegd. Ze weigeren nog langer te vechten voor het fascistische regime in Kiev. Elders zijn tientallen soldaten en grenswachten overgelopen naar de Russen.

Zoals kon worden verwacht houdt het Westen het enkel bij de bekende hypocriete scherpe veroordelingen en dreigementen met ‘ernstige consequenties’. Zowel de VS, de EU als de NAVO benadrukken dat Oekraïne niet militair te hulp zal worden geschoten. Klaarblijkelijk heerst er in Washington, Brussel en Londen dan toch enig besef dat dit regelrechte zelfmoord zou betekenen.

Door de gasleveranties voort te zetten onderstreept president Putin andermaal dat hij de Europese burgers ongemoeid wil laten, en enkel de vrede wil herstellen en Oekraïne wil verlossen van het Westerse neonazi marionettenregime, dat onder grote druk van het Pentagon en de CIA de hele wereldvrede in gevaar heeft gebracht.

Er bereiken mij berichten dat een heel Tsjetjeens leger klaarstaat om Oekraine te verdedigen.

Mike
Die geruchten gaan rond, sommigen zeggen ze zijn er al anderen dat ze onderweg zijn.. (Door Rusland heen)
10000 man zet je niet ongezien zomaar een paar duizend kilometer verderop neer, dat zou betekenen dat dit in de afgelopen maanden al georganiseerd is...

Er bereiken mij berichten dat een heel Tsjetjeens leger klaarstaat om Oekraine te verdedigen.

Mike
Tsjetsjeense soldaten staan klaar om Russen back-up te verlenen in Oekraïne lees ik net..dat is dus niet tegen Rusland maar juist pro toch?

Het kan dus allemaal.opgeklopte nonsens zijn met die Tsjersjenen. We moeren op onze hoede zijn voor disinfo!

Mike
Er zullen ongetwijfeld wel van die figuren in Oekraïne zitten, maar dat is niet van de laatste week, en nu vanaf Grozny naar Oekraïne vliegen lukt ze nooit
Tsjetsjeense soldaten staan klaar om Russen back-up te verlenen in Oekraïne lees ik net..dat is dus niet tegen Rusland maar juist pro toch?
Tsjetsjeense soldaten en Russen helpen???
Dat lijkt me fake... Waar staat dat?

Er zullen ongetwijfeld wel van die figuren in Oekraïne zitten, maar dat is niet van de laatste week, en nu vanaf Grozny naar Oekraïne vliegen lukt ze nooit

Tsjetsjeense soldaten en Russen helpen???
Dat lijkt me fake... Waar staat dat?

Screenshot_20220225-153641.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan