Oekraine

Dat mag in het mapje bullshit🐂💩

Lees ff wat dit plaatst groen ellendig linkse trut.... Ze zijn aan het trollen en niet te zuinig ook
Ja ok snap ik. Maar het staat echt overal.. hoeft natuurlijk niet waar te zijn! Je hebt gelijk.

Zo praat je met je kind over de oorlog in Oekraïne

Misschien een tip om niks te zeggen en kinderen gewoon kinderen te laten zijn?

Nu.nl is echt een belachelijk platform, een comment over de bias tegen Rusland van de westerse media en je account wordt permanent verwijderd.

Sonja Elisabeth Van Het Huis Slingerland

4 uur ·

In dezelfde hysterie als C ovi d begon, begint nu een o orlog tegen Rusl and. We worden geframed, met angst overkilled.
En men 'vreet' de angst gewillig.
Zoals bij Cov id ook bleek, heeft de media ons grandioos belazerd. Zie nu hoe de media de oorlog inzet en classificeren als WW3.
Dit is iets tussen Rusland en Ukra, maar in Ukra zit heel wat anders als je denkt. Maar DAT wordt niet verteld in de media.
Wapenfabrieken, bio wapen labs, mijn god ga nadenken wat je voorgeschoteld krijgt en wat er werkelijk plat gegooid wordt daar. ZIJ AAN ZIJ met ukra militairen.
Mijn God lees je in.
Hou je ogen open, je wordt namelijk wederom belazerd!
De NAT*O is degene die zich nooit aan de afspraak met Gor bat sjov heeft gehouden. Ru slan d heeft zijn machtsgebied niet uitgebreid, nee nee dat hebben wij westerlingen gedaan. Maar wederom krijgt Rusland de schuld.
En wat staat Rutte te schreeuwen (ach M H 17 ....ze moeten en zullen het onder tafel houden), weet je trouwens al dat zijn volgende functie de functie van Stol ...erg is (N A T O )??
En wat doet Merkel nu ineens weer op TV, weet dat ze nog een vette vinger in de pap heeft.
KEN haar verleden, KEN het ontstaan van Na Zi (ziionisme#3)
Ga lezen verdorrie.
Wat wordt daar uitgevochten en waar wordt jij mee belazerd?
Media maakt en breekt alles, daarom zou je zelf moeten gaan nadenken.
Net als hier ach waarom ik niet vlag op 5 mei meer, ken jij de geschiedenis nu echt??
Die stopte pas in juli 1951, maar ach vredesverdrag was niet meer nodig. Onder wie vallen wij nu echt? Jij denkt dat we vrij zijn?? Yeah......
Weet jij wat S H A E F wetten zijn?
Ga nou eens onderzoeken.
Hoe weet jij dat Poetin fout is? Media alleen he?
Ga eens onderzoeken!
Ja, ik ben soort van boos. Omdat mensen het klakkeloos aannemen. En als ik het uitleg, ach........
Maar goed innerlijk rustig wan tik weet wat er nu uitgespeeld wordt, maar heb de hulp van een media black out nodig. Hopelijk komt deze ook snel.
Ennuh nog iets....waarom heeft Nederland begin 2020 de dienstplicht voor vrouwen ingesteld?? Iets om even uit te zoeken nietwaar?
Ben jij eigenlijk nog steeds burger? Of heb je ondertussen het echt onderzocht en heb je deze status laten herstellen?
Ik ga in ieder geval niet naar het front om voor NL puppets te vechten.
Zoals mijn moeder zei 'kanonnenvlees'
De meest vreselijke beelden komen nu voorbij. Lieve lieve mensen, alsjeblieft trap daar niet in???
Ga liever effe voor jezelf zorgen, zodat je warm blijft enzo...
En dat je cash in huis hebt?
Tankje van de auto vol bijvoorbeeld?
Beetje te (vr) eten in huis halen?
Tjonge jonge...ga nadenken.
En oja giro 999....really? Draai eens om 6 6 6 - wat weet jij over dat nummer? En denk je echt dat dat bij de bevolking komt?
Zucht, ......
Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en de tekst 'ZATERDAG, 10 FEBRUARI 1990 Baker heeft Gorbatsjov gezegd dat Washington ermee instemt dat in een verenigd Duitsland geen uitbreiding van NAVO-strijdkrach- ten naar het oosten zal plaats- vinden. (Het tjc Volk) There will be no extension of NATO's jurisdiction for military presence one inch to the East (James Baker, Secretary of State 9February 1990) Uitbreiding van de NAVO richting Russische grens. 1990 2009 GERARD'

Ja ok snap ik. Maar het staat echt overal.. hoeft natuurlijk niet waar te zijn! Je hebt gelijk.

Zit net hier even doorheen te scrollen en zie vooral iedere keer het zelfde screenshot van een filmpje. Dus: iemand plaatst een tekst met dat filmpje, iemand anders wil ook clickbait/bezoekers en pakt filmpje en zet evt eigen tekst erbij, etc. etc. Dan zie je het overal, maar dat wil nog niet zeggen dat het daarom waar is, toch? ;-)

Sonja Elisabeth Van Het Huis Slingerland

4 uur ·

In dezelfde hysterie als C ovi d begon, begint nu een o orlog tegen Rusl and. We worden geframed, met angst overkilled.
En men 'vreet' de angst gewillig.
Zoals bij Cov id ook bleek, heeft de media ons grandioos belazerd. Zie nu hoe de media de oorlog inzet en classificeren als WW3.
Dit is iets tussen Rusland en Ukra, maar in Ukra zit heel wat anders als je denkt. Maar DAT wordt niet verteld in de media.
Wapenfabrieken, bio wapen labs, mijn god ga nadenken wat je voorgeschoteld krijgt en wat er werkelijk plat gegooid wordt daar. ZIJ AAN ZIJ met ukra militairen.
Mijn God lees je in.
Hou je ogen open, je wordt namelijk wederom belazerd!
De NAT*O is degene die zich nooit aan de afspraak met Gor bat sjov heeft gehouden. Ru slan d heeft zijn machtsgebied niet uitgebreid, nee nee dat hebben wij westerlingen gedaan. Maar wederom krijgt Rusland de schuld.
En wat staat Rutte te schreeuwen (ach M H 17 ....ze moeten en zullen het onder tafel houden), weet je trouwens al dat zijn volgende functie de functie van Stol ...erg is (N A T O )??
En wat doet Merkel nu ineens weer op TV, weet dat ze nog een vette vinger in de pap heeft.
KEN haar verleden, KEN het ontstaan van Na Zi (ziionisme#3)
Ga lezen verdorrie.
Wat wordt daar uitgevochten en waar wordt jij mee belazerd?
Media maakt en breekt alles, daarom zou je zelf moeten gaan nadenken.
Net als hier ach waarom ik niet vlag op 5 mei meer, ken jij de geschiedenis nu echt??
Die stopte pas in juli 1951, maar ach vredesverdrag was niet meer nodig. Onder wie vallen wij nu echt? Jij denkt dat we vrij zijn?? Yeah......
Weet jij wat S H A E F wetten zijn?
Ga nou eens onderzoeken.
Hoe weet jij dat Poetin fout is? Media alleen he?
Ga eens onderzoeken!
Ja, ik ben soort van boos. Omdat mensen het klakkeloos aannemen. En als ik het uitleg, ach........
Maar goed innerlijk rustig wan tik weet wat er nu uitgespeeld wordt, maar heb de hulp van een media black out nodig. Hopelijk komt deze ook snel.
Ennuh nog iets....waarom heeft Nederland begin 2020 de dienstplicht voor vrouwen ingesteld?? Iets om even uit te zoeken nietwaar?
Ben jij eigenlijk nog steeds burger? Of heb je ondertussen het echt onderzocht en heb je deze status laten herstellen?
Ik ga in ieder geval niet naar het front om voor NL puppets te vechten.
Zoals mijn moeder zei 'kanonnenvlees'
De meest vreselijke beelden komen nu voorbij. Lieve lieve mensen, alsjeblieft trap daar niet in???
Ga liever effe voor jezelf zorgen, zodat je warm blijft enzo...
En dat je cash in huis hebt?
Tankje van de auto vol bijvoorbeeld?
Beetje te (vr) eten in huis halen?
Tjonge jonge...ga nadenken.
En oja giro 999....really? Draai eens om 6 6 6 - wat weet jij over dat nummer? En denk je echt dat dat bij de bevolking komt?
Zucht, ......
Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en de tekst 'ZATERDAG, 10 FEBRUARI 1990 Baker heeft Gorbatsjov gezegd dat Washington ermee instemt dat in een verenigd Duitsland geen uitbreiding van NAVO-strijdkrach- ten naar het oosten zal plaats- vinden. (Het tjc Volk) There will be no extension of NATO's jurisdiction for military presence one inch to the East (James Baker, Secretary of State 9February 1990) Uitbreiding van de NAVO richting Russische grens. 1990 2009 GERARD''ZATERDAG, 10 FEBRUARI 1990 Baker heeft Gorbatsjov gezegd dat Washington ermee instemt dat in een verenigd Duitsland geen uitbreiding van NAVO-strijdkrach- ten naar het oosten zal plaats- vinden. (Het tjc Volk) There will be no extension of NATO's jurisdiction for military presence one inch to the East (James Baker, Secretary of State 9February 1990) Uitbreiding van de NAVO richting Russische grens. 1990 2009 GERARD'
Geldt SHAEF ook in Nederland?

Zit net hier even doorheen te scrollen en zie vooral iedere keer het zelfde screenshot van een filmpje. Dus: iemand plaatst een tekst met dat filmpje, iemand anders wil ook clickbait/bezoekers en pakt filmpje en zet evt eigen tekst erbij, etc. etc. Dan zie je het overal, maar dat wil nog niet zeggen dat het daarom waar is, toch? ;-)
Waar! Heb je helemaal gelijk in👍🏻 en waarom zou Poetin dit doen vraag ik mij dan af? Het klopt ook eigenlijk niet als ik er nog eens goed naar kijk

• Leuk
Waarderingen: Luz
Ja hoor Tulsi for president.....Tulsi is ook een WEF-tekkel!🤡

2 luik 👇De mainstream media is onze grote vriend. Film uit 2010 🤦 Je wordt nog scherper sinds cojona. Google lens, thnx 🤓👍 Daar gaan die koppies weer hoor, allemaal dezelfde kant uit. Hoe vreselijk het ook is wat er gebeurd, je wordt extra gefuckt. Blijf scherp!!! De verwachting is, als niet de hele weereld zo in de media gelooft dat dit gebeuren met 4 dagen over is. Er is nog veel meer achtergrond nieuws maar dat is te veel voor hier. Ket echt echt echt op dat hier ook weer veel 'acteus'tussen zitten, net als je voor de prik (zie advertenties die ik wel eens gedeeld heb) betaald wordt om een beeld neer te zetten. Als iedereen ff de media uit zet, gaat het sneller over. Wat hier gebeurd is anders als wat gezegd wordt.Screenshot_20220226-100939_Facebook.jpgFB_IMG_1645866778952.jpg

1645872856201.png

Er is al eens geopperd dat Poetin van Rusland en Xi van China met Trump samenwerken om de zeer corrupte Deep State op te ruimen, mogelijk dat dat de reden is dat Biden’s verzoek tot hulp aan China door China wordt afgewezen. Van belang hierbij is dat de Oekraïne inderdaad een bolwerk van de Deep State is en Poetin heeft aangekondigd alle corrupte personen aldaar op te pakken en de burgers met rust zal laten. Poetin zei ook dat Oekraïne gewoon Oekraïne zal blijven en niet gedwongen zal worden weer Russisch te worden nadat de regering en andere instanties zijn opgeschoond.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan