R
Ragnar Peterson
Guest
Nee niet eens wel als ik er met een Russische vlag ga lopen denk en een Poetin shirt aanGeen ME?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee niet eens wel als ik er met een Russische vlag ga lopen denk en een Poetin shirt aanGeen ME?
Overgrote deel wat daar loopt zal betaald zijn.. hoop ikAaahhh vinden jullie dit niet aandoenlijk!?
Dit zijn dezelfde debielen die allemaal braaf met een kapje oplopen en netjes 666 prikjes hebben genomen
Voor hun vrijheid staan ze niet op de Dam maar voor Oekraïne wel natuurlijk! Je doet het voor een ander
Duizenden demonstranten op de Dam voor solidariteitsactie Oekraïne
Duizenden demonstranten op de Dam voor solidariteitsactie Oekraïnewww.nhnieuws.nl
Nee zo dom zijn aankomende shoarma rollenOvergrote deel wat daar loopt zal betaald zijn.. hoop ik
Zo ongeveer alles wat de MSM ed laat zien aan beelden is of oud of gameplay van YouTube, en schaapjes lopen als kippen zonder kop zo de shoarma gril in'Ghost Of Kyiv' Fighter Pilot Blowing Up Russian Aircraft In Trending Clip Actually From Video Game
Fake footage from Digital Combat Simulator fueled rumors of Ukrainian super pilotkotaku.com
Mike
Die haatheks vd leyden stond vol trots te vertellen dat de eu wapens gekocht had. Het is allemaal fokking propaganda.Er vinden niet of nauwelijks gevechten plaats. De Russen treffen militaire precisiedoelen. Als er doden of gewonden plaatsvinden is dit collateral damage. Ook hebben de Oekraieners gewoon internet, de Russen hebben dit niet platgelegd. Juist dan moeten we toch over echte beelden beschikken, toch? Waarom dan al die propaganda?
Mike
Here we go?Here we go!
Mike
Er vinden niet of nauwelijks gevechten plaats. De Russen treffen militaire precisiedoelen. Als er doden of gewonden plaatsvinden is dit collateral damage. Ook hebben de Oekraieners gewoon internet, de Russen hebben dit niet platgelegd. Juist dan moeten we toch over echte beelden beschikken, toch? Waarom dan al die propaganda?
Mike
Er zijn al 4300 dode Russen, hoor.
Er zijn al 4300 dode Russen, hoor.
Ik gebruik alleen maar Russische vlaggen op mijn profiel bij TwitterEen kwetter gebruikee met Oekraïense vlag
Verrader je hebt twitterIk gebruik alleen maar Russische vlaggen op mijn profiel bij Twitter