Warrior of light
Well-known member
Dus dat, Jason troll!Een kwetter gebruikee met Oekraïense vlag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus dat, Jason troll!Een kwetter gebruikee met Oekraïense vlag
Er vallen heel veel slachtoffers dat is zeker.Geloof ik niks van
Er zijn al 4300 dode Russen, hoor.
Ik denk dat dat wel meevalt, er is in dit geval over rapportage waarschijnlijk zijn er 40 slachtoffers of zo, ook bij de inname van Tsjernobyl is geen slachtoffer gevallenEr vallen heel veel slachtoffers dat is zeker.
Heb dit ook gezien maar kon geen artikelen vinden over die gasexplosie.
Bewijs hiervoor graag.Er vallen heel veel slachtoffers dat is zeker.
BullshitEr vallen heel veel slachtoffers dat is zeker.
Heeft niets met het conflict te maken. Putin ruimt dat DS-wespennnest met hun nazi's, hun kinderhandel en hun biolabs, leeg en Musk activeert alvast 6G waarmee straks bij de communications blackout de bestaande internet providers omzeild kunnen worden. Zo te zien zoom jij niet uit en laat je je afleiden door wat er op de voorgrond gebeurt. You're watching a movie, een oorlogsTONEEL.Here we go?
Waarom dan? Wat gaat dit helpen in dit conflict, leg uit.
Wie heeft daar profijt van? En hoe? Een 3G telefoon zend gewoon direct naar Elon Musk's satellieten? Je maakt veel aannames Mike maar ik zie geen bewijzen, ik kan te veel inzoomen maar jij zoomt te ver uit.Musk activeert alvast 6G waarmee straks bij de communications blackout de bestaande internet providers omzeild kunnen worden.
Er is een bloedige strijd gaande met veel doden aan beide kanten. Je doet net of het een nepoorlog is ofzo.You're watching a movie, een oorlogsTONEEL.
Mike
Schokkend waar, als jij dit schokkend vindt zou ik voorlopig diep onder de grond wegkruipen je gaat de klap niet overleven andersSpeciaal voor iedereen die net doet of er niks aan de hand in Oekraïne en men allemaal kartonnen geweren heeft, alles staged is, er nauwelijks slachtoffers vallen en hier zogenaamd lollige memes plaats en met gierende lach emojis grappig reageert.
Hier wat Telegram groepen met honderden video's (pas op: soms schokkende beelden)
Intermarium TV 🇵🇱🇨🇿🇸🇰🇫🇮🇸🇪🇧🇻🇫🇴🇩🇰🇮🇸🇱🇹🇱🇻🇪🇪🇸🇮🇷🇴🇲🇩🇺🇦🇭🇷🇭🇺🇧🇬🇧🇦🇷🇸🇲🇪🇽🇰🇦🇱🇬🇷🇮🇹🇬🇪🇦🇲
Intermarium Battlegroup Main allies 🇬🇧🇺🇸🇦🇺🇯🇵🇰🇷🇻🇳 Other allies 🇹🇷🇹🇲🇦🇿🇰🇿🇦🇷🇦🇽 Non-unicode flag: Belarusian white-red-white Infrastructure project of ours: https://t.me/goldenroadofficial Geopolitics, Strategy, Free-speech, Memes.t.me
Intel Slava Z
Intel slava is a Russian News aggregator who covers Conflicts/Geopolitics and urgent news from around the world. For feedback and business enquiries @IntelSlavaFeedbackBott.me
/CIG/ Telegram | Counter Intelligence Global
/CIG/ presents viewers a controversial blend of ultraright genopolitics with geopolitics. This includes an exposé on current news, history and social matters along with the public enlightenment gained from völkisch aesthetics. Contact us @CIGtel_bott.me
Beantwoord die vraag voor jezelf door een paar uur van die video's te kijken zonder ze meteen af te doen als niet echt omdat het niet in je verhaal past.En hoe weet jij of dit beelden zijn van de HUIDIGE gevechten of dat ze zelfs ook maar in Oekraine plaats hebben gevonden?
Mike
Die telegram groepen staan vol met onzin, maar probeer die depressievelingen maar te overtuigen.Maar komen die beelden wel uit Oekraine? Je ziet het vaak aan de overdrijving. Wat te denken van deze (gemanipuleerde) foto op Intel Slava Z:
Bekijk bijlage 8321
Werkelijk? Mini nukes die door Rusland worden ingezet?
Mike
Er is duidelijk gedocumenteerd waar het is, vernielde bruggen, brandstof depots, helicopters, straaljagers, aan flarden geschoten Oekraïense en Russische convooien, Oekraïense militairen die in de buurt van ziekenhuizen en scholen afweergeschut plaatsen, aan de uniformen en legervoertuigen kun je ook goed zien dat het Russen en Oekraïners zijn.