Oekraine

Notice how the talking heads haven’t even bothered to explain to the sheep WHY Putin is attacking targets Ukraine.

“Cuz Russian man bad.” That’s it. That’s the narrative.

Mike

Ik hoop dat Mike gelijk heeft.
Dit kwam net voorbij
Fake news van Niburu. En Svhwab heeft de actie van Rusland wel veroordeeld:

Mike

Janoekovitsj heeft de veiligheid van biolabs ondderzocht en probeerde bewustzijn daarover te creëeren en heeft samenwerking met US Department of Defense gestopt. Daarom moest hij vallen in 2014, waarschijnlijk info doorgespeeld naar Poetin.

Of zou Poetin de Oekraïense Rada volgen zoals Schwab volgens Rutte de Tweede Kamer volgt?

Laatst bewerkt:
Ik heb de indruk dat een aantal duitsers wakker aan het worden zijn... ze merken dat het nu fout gaat me die gekkies in Brussel die op de oorlogs-trom slaan.... de duitsers merken nu dat het fout kan gaan, ze hebben allemaal groot ouders die hun kunnen herinneren hoe ww2 begon en eindigden...
Dan hebben we nog een probleem:
500000 vluchtelingen in 5dagen, er wonen er 40 miljoen. Stel je eens voor dat je er 10 miljoen moet voeden, kleden en huisvesten... je weet wie betaald
En dit hoeft niet de schult van Poetin te zijn, maar wel van een valse vlag operatie...
De globalisten gaan ver... heel ver.

Vandaag op flightradar gekeken en dan zie je de hele tijd dat Johnson in warschau is en een us vlieguig bloven warschau cirkelen ;) die bescherming krijgt het klootjes volk niet ;)
Vliegtuig is vandaag 3 keer afgelost ivm tanken....

“Het is waarschijnlijk dat Janoekovitsj de macht verloor met de actieve deelname van de Amerikaanse regering, juist vanwege zijn weigering om samen te werken met het Pentagon. Het is mogelijk dat de geheime en ondoorzichtige activiteiten van gevaarlijke buitenlandse objecten op het grondgebied van Oekraïne tot taak hebben, de acties van virussen en bacteriën op de lichamen van Oekraïners te testen”,

Hallo, ik weet niet of dit de goede topic is.

Waarom hebben Putin en Trump geen deal gesloten over Ukraine toen Trump nog president was?

Is dat het tactisch spel?

Hallo, ik weet niet of dit de goede topic is.

Waarom hebben Putin en Trump geen deal gesloten over Ukraine toen Trump nog president was?

Is dat het tactisch spel?
Mag ik advies geven, ga eerst lezen, luister Dotcom radio en x 22

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan