Ah en sinds wanneer ?Ik heb veel geluisterd naar X22 maar misschien niet alle afleveringen of niet alles goed begrepen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah en sinds wanneer ?Ik heb veel geluisterd naar X22 maar misschien niet alle afleveringen of niet alles goed begrepen.
Dat kan. Het helpt als je alle tips die sailor geeft gebruikt.Ik heb veel geluisterd naar X22 maar misschien niet alle afleveringen of niet alles goed begrepen.
Begin met x22 vanaf november 2017 of zo, en hier ook met lezen en Dotcom radio dan ben je zo bijIk heb veel geluisterd naar X22 maar misschien niet alle afleveringen of niet alles goed begrepen.
Nee begin Trump, begin Q daar ongeveerBegin corona ongeveer
Oké dus ik moet 2,5 jaar X22 afleveringen bekijken om een simpele vraag te beantwoorden? Weet niet of dat lukt. HahaNee begin Trump, begin Q daar ongeveer
Je hebt al 2j gedaan toch ? Of toch niet ?Oké dus ik moet 2,5 jaar X22 afleveringen bekijken om een simpele vraag te beantwoorden? Weet niet of dat lukt. Haha
Doe 5 jaar, duidelijk rekenen is niet je sterkste kantOké dus ik moet 2,5 jaar X22 afleveringen bekijken om een simpele vraag te beantwoorden? Weet niet of dat lukt. Haha
En in dit topic zijn slechts 62paginasOké dus ik moet 2,5 jaar X22 afleveringen bekijken om een simpele vraag te beantwoorden? Weet niet of dat lukt. Haha
Met enige intellectuele capaciteit zou je dat antwoord in 2 uur moeten vindenOké dus ik moet 2,5 jaar X22 afleveringen bekijken om een simpele vraag te beantwoorden? Weet niet of dat lukt. Haha
Van november 2017 tot begin corona is 2,5 jaar.Doe 5 jaar, duidelijk rekenen is niet je sterkste kant
Ja begin maarVan november 2017 tot begin corona is 2,5 jaar.
Ten opzichte van de mensen om me heen dacht ik al best wat te snappen. Nog niet alles helaas maarjaJa begin maar
Je kan ook praying Medic pakken maar je zou ook hier ff de laatste week kunnen doorspitten dan heb je ook je antwoord.
Maar jou vraag toont aan dat je niet leest het niet snapt, en wij zijn geen encyclopedie die je ff open slaat
Ga dan lezen in plaats van vissen, en gooi je tv de deur uitTen opzichte van de mensen om me heen dacht ik al best wat te snappen. Nog niet alles helaas maarja
Gewoon doenHet is al bijna niet bij te houden zo snel gaat alles nu, moeten we ook nog tijd maken om comateuze nieuwelingen aan de hand te nemen en een spoedcursus wakker worden geven.
Ze gaan zelf maar lezen en luisteren, voor kauwen doe ik niet meer aanGewoon doen
Komt vanzelf goed