Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dit zijn de originele beelden van het bewegende lijk (± 1:22):Misschien was ik niet duidelijk. Ik bedoelde de Tweet met de tekst:
"This video has gone viral on multiple platforms, spread widely by pro-Kremlin accounts. It claims to show a Ukrainian corpse moving, hence proving the war in Ukraine is a hoax or "Western propaganda". But the clip is from a climate change protest in Vienna in early February."
Het beeld van de video waarbij iemand met een zwarte lap voor zijn mond staat te spreken.
Dat blijkt een video van een klimaatdemonstratie te zijn. Door de mondkap is de beweging van zijn mond niet te zien en kan er zonder dat het echt opvalt ander geluid bij worden gezet.
Gebruikten hem tussen 2014 en 2015.. nu nog steeds dusEen weetje, zwarte zon . Volgens mij zag ik dat op een uniform voorbij komen.
Zwarte zon - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Je moet nu echt je batterij gaan opladen 12% is niet veelVanwege deze reactie ben ik geblokkeerd door deze extreemlinkse activist. Vroeger was hij mijn werkgever. Toen had hij al op een smerige manier het bedrijf verkocht aan twee andere nare mannetjes. Ik was met vakantie en werd gebeld met de (in het kort samengevatte) mededeling: “als je volgende week thuis komt werk je niet meer in Delft, maar in Utrecht”.
Ik weet niet waarom ik hem nog volgde op Twitter, maar ben blij dat ik zijn Tweets niet meer kan zien.
Bekijk bijlage 8641
Bekijk bijlage 8640
Je moet nu echt je batterij gaan opladen 12% is niet veel
Ok uitgeluldZo'n links deuger kost te veel energie.
Kijk, wie hebben we hier?
Toch zal BBB naar mijn vermoeden bij de volgende nationale verkiezingen groeien. Al is het niet door mijn stem.Wie nu nog op deze stemt is er zelf 1.
Mike