Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu via Deutschland.Kunnen jullie weer/nog op RT komen?
Dat ze massaal neervallen omdat ze doelbewuste ziekteverwekkers bij zich dragen?Ik moest gelijk denken aan die spreeuwen die massaal waren neergestort op de A2. Zou er een connectie zijn?
Relaxxxxxx Putin Putout , Putin Putout. Repeat this exercise 100 Times...Totaal GESCHIFT hier. Oorlog vergoelijken, zeggen dat het in scene is gezet en Poetin verheerlijken. Dan spoor je totaal niet en heb je je kop in je kont zitten. Hoe kan je nog slapen 's nachts? Zeurt het dan nooit? Stel dat het wel allemaal waar is? HET IS WAAR!!! Al die complotten. Zeikende moederharten en mondkapjes kindermishandeling noemen maar het bombarderen van een kraamkliniek is een groot toneelspel.JEZUS jullie doen dit provoceren gewoon express. Dit forum heb ik gemeld en ik hoop dat het heel gauw blijvend opgedoekt wordt. Stelletje debielen!
Biden corruptie in Oekraïne, links tussen neonazi's (extreemlinks) en de Oekraïense regering en biolabs van het Amerikaanse DoD zijn waar.Totaal GESCHIFT hier. Oorlog vergoelijken, zeggen dat het in scene is gezet en Poetin verheerlijken. Dan spoor je totaal niet en heb je je kop in je kont zitten. Hoe kan je nog slapen 's nachts? Zeurt het dan nooit? Stel dat het wel allemaal waar is? HET IS WAAR!!! Al die complotten. Zeikende moederharten en mondkapjes kindermishandeling noemen maar het bombarderen van een kraamkliniek is een groot toneelspel.JEZUS jullie doen dit provoceren gewoon express. Dit forum heb ik gemeld en ik hoop dat het heel gauw blijvend opgedoekt wordt. Stelletje debielen!
Aan wie heb je dit gemeld danTotaal GESCHIFT hier. Oorlog vergoelijken, zeggen dat het in scene is gezet en Poetin verheerlijken. Dan spoor je totaal niet en heb je je kop in je kont zitten. Hoe kan je nog slapen 's nachts? Zeurt het dan nooit? Stel dat het wel allemaal waar is? HET IS WAAR!!! Al die complotten. Zeikende moederharten en mondkapjes kindermishandeling noemen maar het bombarderen van een kraamkliniek is een groot toneelspel.JEZUS jullie doen dit provoceren gewoon express. Dit forum heb ik gemeld en ik hoop dat het heel gauw blijvend opgedoekt wordt. Stelletje debielen!
Jesse Jankerd.Aan wie heb je dit gemeld dan
Dat denk ik welZijn dat Directed Energy Weapons?