Oekraine

Totaal GESCHIFT hier. Oorlog vergoelijken, zeggen dat het in scene is gezet en Poetin verheerlijken. Dan spoor je totaal niet en heb je je kop in je kont zitten. Hoe kan je nog slapen 's nachts? Zeurt het dan nooit? Stel dat het wel allemaal waar is? HET IS WAAR!!! Al die complotten. Zeikende moederharten en mondkapjes kindermishandeling noemen maar het bombarderen van een kraamkliniek is een groot toneelspel.JEZUS jullie doen dit provoceren gewoon express. Dit forum heb ik gemeld en ik hoop dat het heel gauw blijvend opgedoekt wordt. Stelletje debielen!
Goh ze hebben weer een troll gestuurd, die lui zijn echt in paniek zeg. Beetje zielig wel eigenlijk.

🇷🇺🇺🇦 The Russian Emergencies Ministry delivered 36 tons of humanitarian aid to Berdyansk, and the Kadyrov Foundation delivered 80 tons to Melitopol. The Ministry of Defense of the Russian Federation publishes a video.

Mike

Men heeft ectoparasieten van vleermuizen willen verhuizen naar Australië en Duitsland vanuit Oekraïne.
Waarschijnlijk al verhuisd, vrijgegeven document mbt Duitsland is van 11-9-2020.
Overdracht van menselijk bloeserum naar Australië is al in 2018 beklonken.

Laatst bewerkt:
Deze oorlog kent alleen maar verliezers. Oorlog is sowieso nutteloos en deze al helemaal. Maar Poetin kan niet meer terug. Ik vrees voor chemische wapens of erger.

Die biolabs in Oekraine zijn nooit bewezen en al zou het zo zijn dan mag dat nog steeds nooit een reden zijn voor zo'n walgelijke oorlog. Poetin doet ordinair landje-pik en ik dacht dat we de tijd van Stalin wel gehad hadden.
Die vent moet met pensioen en 'genieten'van zijn landhuis op de krim. Stop met onschuldig bloed vergieten en al die burgerdoden en kinderen.

Ik dacht dat we hier tegen nazi's waren, tegen al het geweld tegen kinderen. En nu wordt er hier gedaan alsof het allemaal fake is? Hoe kan je?

Welke bronnen zijn dan in godsnaam wel goed? We weten dat er oorlog is en dat dat nooit maar dan ook nooit oke is. En we weten dat er onschuldige mensen sterven. Niet alles is een complot. En als er zelfs van mensen die er live filmen wordt gezegd dat het acteurs zijn en dat alleen de door jullie gevonden bronnen vanuit dubieuze sites voor waar mogen worden aangenomen dan zit je er dieper in dan je zelf denkt. Dan ben je niet wakker. Dan ben je medeplichtig aan deze volkerenmoord.

Zou je mans genoeg zijn om te erkennen mocht het zover komen dat je het wellicht inderdaad fout hebt gezien?

Deze oorlog kent alleen maar verliezers. Oorlog is sowieso nutteloos en deze al helemaal. Maar Poetin kan niet meer terug. Ik vrees voor chemische wapens of erger.

Die biolabs in Oekraine zijn nooit bewezen en al zou het zo zijn dan mag dat nog steeds nooit een reden zijn voor zo'n walgelijke oorlog. Poetin doet ordinair landje-pik en ik dacht dat we de tijd van Stalin wel gehad hadden.
Die vent moet met pensioen en 'genieten'van zijn landhuis op de krim. Stop met onschuldig bloed vergieten en al die burgerdoden en kinderen.

Ik dacht dat we hier tegen nazi's waren, tegen al het geweld tegen kinderen. En nu wordt er hier gedaan alsof het allemaal fake is? Hoe kan je?

Welke bronnen zijn dan in godsnaam wel goed? We weten dat er oorlog is en dat dat nooit maar dan ook nooit oke is. En we weten dat er onschuldige mensen sterven. Niet alles is een complot. En als er zelfs van mensen die er live filmen wordt gezegd dat het acteurs zijn en dat alleen de door jullie gevonden bronnen vanuit dubieuze sites voor waar mogen worden aangenomen dan zit je er dieper in dan je zelf denkt. Dan ben je niet wakker. Dan ben je medeplichtig aan deze volkerenmoord.

Zou je mans genoeg zijn om te erkennen mocht het zover komen dat je het wellicht inderdaad fout hebt gezien?
1647154585259.jpeg

• Haha
Waarderingen: Surv
🇷🇺🇺🇦 Russian Aerospace Forces attacked the Yavorovsky training ground in the Lviv region.

It is noteworthy that military instructors from NATO countries were stationed there, who were engaged in combat training of the armed forces of Ukraine.

🇷🇺🇺🇦❗ Consequences of a missile attack on the Yavoriv military range northwest of Lviv. Earlier, Western instructors trained soldiers of the Armed Forces of Ukraine and the National Guard on it.

🇷🇺🇺🇦⚡An unpleasant awakening at the Yavorovsky training ground.

This location was being used to train Ukrainian military and Nazi battalions by foreign instructors

Mike

🇷🇺🇺🇦❗Employees of the Ministry of Emergency Situations of the Russian Federation delivered more than 330 tons of humanitarian aid to residents of Donbass and Ukraine in two days, the ministry said.

Mike

🇫🇷 They write that such leaflets are distributed in France by "yellow vests"

“Everyone knows that armed Ukrainians are Nazis. However, Macron does not know this!” the leaflet says.

IMG_20220313_124558_295.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan