Omvolking

Nieuwe goede column van Roderick Veelo. Hij durft het probleem tenminste te benoemen.

Marokkaanse gemeenschap moet probleemjongeren tot de orde roepen

https://www.rtlz.nl/opinie/column/4767976/marokkaanse-gemeenschap-moet-probleemjongeren-tot-de-orde-roepen

Omsingeld door ern groep van 10 tot 20 man. Hagenezen! Uit de schildersbuurt toevallig?

De kans dat dat van die tering Marokkaantjes zijn is wel ongeveer 100%.

Ik woon op 500 meter van het Zuiderpark. Aan de kant waar ik woon is de buurt nog redelijk. Er zijn geen incidenten. Aan de andere kant van de Soestdijksekade in de richting van Moerwijk en verderop in Transvaal en de Schilderswijk is 80% allochtoon. Toevallig zijn daar ook de meeste problemen. Gek hè??

Zulke praktijken gebeuren hier vooral in de wijken met veel allochtonen. In de Vogelwijk gebeurt zoiets niet. En in Duindorp worden allochtonen verzocht om de buurt te verlaten. Gebeurt dat niet, dan worden ze eruit gezet door de Duindorpers. Als alle Hagenezen zo zouden zijn was er geen allochtoon te bekennen in de stad!

Een paar jaar geleden werd op televisie de serie “Rondkomen in de Schilderswijk” uitgezonden. Ik dacht op SBS6. Kijk dat eens terug en zie wat voor volk daar woont.

Schilderswijk is idd een buurt waar haast alleen maar allochtonen wonen.
Volgens mij is het ook de bedoeling van de overheid om ze zoveel mogelijk bij elkaar te stoppen.

Vanmorgen moest ik in Rotterdam zijn om iets op te halen. Het was alleen de moeite niet waard. Ali vond het nodig om iets te duidelijk te laten blijken hoe lullig hij het vond dat ik een eind gereden had voor niks. Dat laten blijken lag er alleen iets te dik bovenop on handtastelijke zin! Zelf nog nooit intimidatie mee gemaakt maar nu dus de eerste keer.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/07/te-bizar-voor-woorden-zwembaden-mogen-lijst-met-zwembadterreur-marokkanen-niet-uitwisselen-want-privacy/

Bekrompen dit!

Vrouwelijke OvJ?

Gezien de straf die gegeven is valt dat idd niet uit te sluiten!

Altijd gewapend de straat opgaan, zeker als vrouw.

Geen wapen! Ik heb me mond bij me. En anders had ie kennis gemaakt met mijn handen of zijn eigen materialen in zijn kelder! Ik was bovendien niet alleen. Maar de persoon met wie ik was bleef in de auto ivm geen parkeerplaats midden in centrum en dubbel parkeren.

Ja, misschien moet ik dat maar eens doen. Kan dat ook online? Anders word het een dure spray aangezien Duitsland voor mij niet om de hoek is.

Er zit een winkel net over de grens, in Emmerich Duitsland waar je allemaal leuke :) dingen kunt kopen. De eigenaar is Nederlands. Ik heb voor mijn vrouw pepperspray gekocht en natuurlijk een goed groot mes.

Kan helaas niet online, pepperspray is verboten in NL. Messen kun je online kopen, als je op zoek gaat zul je versteld staan wat er beschikbaar is.

Joost

Er staan flinke boetes op het gebruik van pepperspray. Hoewel het met al die incidenten van tegenwoordig wel uitnodigend is om een wapen te hebben.

http://www.wetrecht.nl/overtreding-wet-wapens-en-munitie/

Ik dacht misschien bij Duitse online winkel bestellen.
Ik weet idd dat het verboden is in Nederland. Zelf heb ik ook mijn twijfels of het wel zo handig is om met pepperspray en/of messen op zak te lopen. Om de reden als je het wellicht een keer nodig hebt en het gaat fout het ook tegen je gebruikt kan worden. Dan zijn de rollen dus omgedraaid wat eigenlijk niet het doel is.

Misschien is het een idee om een Syrisch paspoort aan te vragen. Dan mag je waarschijnlijk wel een wapen gebruiken!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan