Omvolking

Zucht. Met naaldhakken kan je lekker snel wegrennen. Dit is dus wat femnisme doet met moderne vrouwen. All Women Are Like That (AWALT).

Mike

Zucht! Nederlandse faaloverheid faalt bij meer dan DE HELFT van alle asielzoekers-uitzettingen met vliegtuig

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/07/zucht-nederlandse-faaloverheid-faalt-bij-meer-dan-de-helft-van-alle-asielzoekers-uitzettingen-met-vliegtuig/

https://www.geenstijl.nl/5148436/minder-minder-asielzoekers-met-vliegtuig-uitgezet/

Mike

Situatie, vrouw word overmeestert door groep Marokkanen.
Kan je dan nog bij je tas als vrouw zijnde? Nee, je moet grabbelen naar het wapen! Ringen heb je gewoon om en dus ALTIJD bij de hand! Schoenen heb je aan en kan je uit trekken om er vervolgens een paar flinke hengsten mee te verkopen en als het moet ren je weg zonder he schoenen! Maar dat is wat je bij de hand hebt. Wapens niet want zitten altijd ergens diep verstopt in een tas!

Ooit gehoord van pepperspray in je zak bewaren? Waarom ben je je slachtofferschap naar mij toe aan het verdedigen? Zie je niet hoe het feminisme je de illusie geeft dat je een soort supervrouw bent die de hele wereld aan kan?

Mike

Dat zie ik idd niet nee. Ik voel mezelf namelijk geen slachtoffer!
Bovendien, je hebt niet altijd kleding met zakken aan. Ik ben gewoon geen voorstander van wapens bij je dragen. Dat zegt niks over slachtoffer zijn.

Be careful what you wish for...

https://fenixx.org/2019/07/05/harderwijk-wilde-asielzoekers-en-harderwijk-kreeg-asielzoekers/

Mike

Dus, op voorhand moet je jezelf als vrouw slachtoffer voelen? Zonder dat zo een situatie gebeurd bij elke vrouw gebeurd.
Voor mij werkt dat niet zo.
Ik ben eerder van de ouderwetse manier.

Ik bedoel daarmee dat ik op voorhand niet uit ga van slachtofferschap als je als vrouw naar buiten gaat zonder wapens!
Het is maar net of je jezelf als slachtoffer ziet.

Gaat totaal niet meer over het onderwerp waar het wel om ging. Wel of geen wapens en slachtofferschap.

Enkele jaren geleden dacht ik nog: “fijn dat we in een land wonen zonder wapens”. Nu denk ik daar anders over en ben ik voor wapenbezit voor zelfverdediging. Hopelijk gaat de wapenwet ooit nog veranderen. Met een wapen bedoel ik pepperspray, een stroomstootwapen of een pistool geladen met kogels. Als iemand niet beschoten wilt worden gedraagt hij zich maar.

Wat mij tegenhoudt om een wapen te bezitten is de wet.
Ik ben met 1,76m en 64kg geen spierbonk. Met mijn vuisten ga ik het niet winnen. Daar heb ik een hulpmiddel bij nodig: een wapen.

Kruisboog inderdaad zeer effectief! Ik heb er 2 en ze schieten dwars door een goede schutting heen?

Joost

Speciaal voor Binc, die het kennelijk een teken van 'female empowerment' vindt om geen pepperspray bij zich te dragen:

Een 29-jarige vrouw (blond haar tot een paardenstaart gevlochten en een witte top) stapte om ongeveer 19.40 met haar kind (6 maanden oud meisje) liggend in een kinderwagen op het hoofdstation in een nieuwe lagevloertram van lijn 4 richting Stötteritz. Bij de halte Stötteritzer Straße/Riebeckstraße stapte om ongeveer 19:53 uur een onbekende man in met de volgende beschrijving:

– zuidelijk type
– Leeftijd tussen 40 en 50 jaar
– volle zwarte baard, zwart bovenstuk
– onverzorgd uiterlijk

Plaats: Leipzig (Reudnitz-Thonberg), Stötteritzer Straße/Riebeckstraße, Stötteritzer Straße.
Tijd: 30.05.2019, rond 20:00 uur.

De 29-jarige vrouw bevond zich op dat tijdpunt in het achterste gedeelte (kinderwagengedeelte) staand achter de kinderwagen. De onbekende keek even naar de 29-jarige en ging plotseling naar de kinderwagen. De onbekende verdachte greep toen met zijn linkerhand in de kinderwagen en wurgde de hals van de baby. Instinctief probeerde de moeder de hand weg te slaan, wat niet gelukte. Vervolgens trok ze een pepperspray uit haar zak en sproeide deze in het gezicht van de vreemdeling. Hij wankelde achteruit en viel neer. Op dat moment stopte de tram bij de halte Stötteritzer Bahnhof, waar de moeder met de kinderwagen uitstapte en naar huis rende. Ze heeft vervolgens de politie ingelicht. Een spoedarts werd gebeld en onderzocht de baby, die geen verwondingen had opgelopen en gezond was. De daaropvolgende spoedmaatregelen van de politie hebben echter door de late informatie niet tot een positief resultaat geleid.

https://fenixx.org/2019/07/06/culturele-verrijking-in-duitsland-zuidlander-grijpt-plotseling-in-de-kinderwagen-van-een-vrouw-in-een-tram-en-wurgt-haar-6-maanden-oude-baby/

Maar naaldhakken en ringen zijn ook prima wapens, hoor. :roll: Als het Bincs kind was geweest, had het nu niet meer geleefd!

Mike

Verschillen in IQ benoemen tussen rassen is racistisch, maar dit is wel OK:

Volledig nieuwe perspectieven zouden zich kunnen openen voor criminelen die “bescherming zoeken” als het voorbeeld uit Zwitserland ook elders in West-Europa navolging kent: Het Federale Gerechtshof heeft daar de uitwijzing van een Kosovaar tegengehouden omdat de autoriteiten niet “diepgaand genoeg” hebben “opgehelderd” of de man met “verminderde intelligentie” zijn weg kan vinden in zijn thuisland, meldt tagblatt.ch. En dat kan hij zogenaamd niet.

https://fenixx.org/2019/07/06/nieuwe-reden-voor-asiel-verminderde-intelligentie/

Mike

Oorzaak van rem bevolkingsgroei: feminisme. Waarom danst iedereen, ook aan de rechterkant, voortdurend om de olifant in de kamer heen?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan