De moslims zijn het symptoom, niet de oorzaak. Wel is er iets serieus mis met dat ‘geloof’ en de bijbehorende veroverings- en geweldsmentaliteit. Het vermoeden dat de PVV gecontroleerde oppositie is deel ik, maar FvD wat mij betreft zeer zeker niet.
Klopt mee eens, het symptoom. Tja dat weet ik dus niet of er perse wat mis is met dat 'geloof'. Doet de bijbel dat niet ook, geweldpassages enzo? Het lijkt wel alsof dit in alle 3 de grote religies voorkomt. Uit naam van de islaam zie je echter meer aanslagen. Maar net als die website waar jij de Bombathon vandaan haalt, als je verder kijkt wie eisen al die aanslagen op? exact de IS! dan denk ja 1+1=2. IS is toch opgericht door de Elite? Althans daar ben ik dan van overtuigd.
Maar diezelfde Elite heeft echt niet het beste voor met moslims, zie bijv de oeigoeren in China die in concentratiekampen zitten. Zie ook de oorlogen die zij hebben veroorzaakt in het midden- oosten waar ook veel moslims zijn gedood. Daarnaast predikt islam juist het tegenovergestelde van het satanisme. Islam keurt net als de andere religies, homoseksualitiet af, transgenders idem, het gezin staat net als het christendom ook centraal, overspel is niet toegestaan, sex alleen toegestaan binnen het huwelijk (zoals ook in de bijbel) je mag niet geloven in beelden etc etc. Ook die 10 geboden vanuit de bijbel hebben zij dacht ik ook, heb je naaste lief,niet roddelen, niet liegen, geef liefdadigheid etc.
Ik probeer gewoon de constructie een beetje te onderzoeken. Waarom heeft de Elite precies die zinnen op de islaam gezet?
Trump zei paar weken terug in een persconferentie dat de radicale islam hard moet worden aangepakt. Hij heeft geen moeite met de gematigde islam. Trump benoemde niet voor niks radicale islam. Hij weet dat de satanische elite achter de radicale islam zit.
Ik heb zelf geen negatieve ervaringen met moslims uit mijn omgeving maar dat komt omdat zij gematigd zijn. Gewoon rustige mensen die werken en totaal geen haat in zich hebben. Ik herken het gewoon niet bij de mensen die ik ken.