Omvolking

Mauritanië verbiedt opnieuw het vrijdaggebed door coronavirus

Mauritanië heeft het collectieve moslimgebed op vrijdag opnieuw verboden nadat ongeveer twintig nieuwe gevallen waren geregistreerd en één dode de laatste twee dagen tgv het coronavirus. Het verbod werd aangekondigd in een nota van het Ministerie van Islamitische Zaken, de afdeling die verantwoordelijk is voor moskeeën, die elke vrijdag grote concentraties van trouwe Mauritaniërs hebben, bekend om hun gehechtheid aan collectieve gebeden.

Duizenden illegalen zijn gered door deze dame. Ze was zo blij dat ze tranen met tuiten huilde. Dat is weer eens wat anders dan een dansje.

Verblijfsvergunningen werden onlangs al uitgedeeld aan alle ongedocumenteerde migranten die illegaal werkzaam zijn in de huishouding en landbouw.
Minister Teresa Bellanova huilde van blijdschap toen zij de wet ondertekende.
Maar de waterlanders van de pro-migratie minister van Landbouw zijn volgens Matteo Salvini en Georgia Meloni volkomen misplaatst:
“Haar tranen voor de zielige illegalen zijn een lachertje, het leed van de miljoenen door coronamaatregelen werkloos geworden Italianen doet haar niets!!!”

https://commonsensetv.nl/generaal-pardon-aanstaande-in-italie/?fbclid=IwAR2p8hAPH-0ROucOVpoj_x4l9un__PTKPWNykN1iJOCbZkC-6QJlga27Mio

Goh, een vrouwelijke minister die bijna klaarkomt als ze 'bad boys' een nieuw leven kan geven, ten koste van de autochtone inwoners van haar land. Goed idee, vrouwen aan de macht! :roll:

Mike

Aanhanger van de heersende macht. Die geven niet om het eigen volk maar zogenaamde zielige zieltjes!

Deze gozer slaat de spijker op de kop! Waren er maar meer minderheidsgroepen die zichzelf niet steeds een label geven of laten geven!

Kevin

En hier weer een geval van sudden jihad syndrome:

https://www.washingtonexaminer.com/news/former-mayo-clinic-researcher-indicted-on-terrorism-charge-after-telling-fbi-informants-he-wanted-to-carry-out-attacks

Mike

Ook hier denk ik weer: dit wordt allemaal georkestreerd door de Elite.
Ligt de daadwerkelijke oorzaak wel echt bij de moslims of zit ook hier de Elite achter. Zij hebben overal hun tentakels ingezet. Ik zie de islam op dit moment niet als het grote gevaar, wel de Elite. Zij zitten achter de migratiestroom, verdeel en heers, islampropaganda etc. Komen de PVV en misschien de FvD daar ook niet uit voort? Zomaar even een gedachte die bij mij opkomt. Ik heb wel het idee dat Wilders destijds bewust werd aangewezen om verdeel en heers te creëren. Hij maakte de moslims boos met zijn film Fitnah, en de linkse gedrochten maken de Nederlanders boos doordat ze aan moslimknuffelen doen en ze een podium geven.
Heerlijk toch die boosheid en haat over en weer. Negatieve energie! That is exactly what they want!
En als het volk is verdeeld dan is de Elite veiliggesteld.

Ook hier denk ik weer: dit wordt allemaal georkestreerd door de Elite.
Ligt de daadwerkelijke oorzaak wel echt bij de moslims of zit ook hier de Elite achter. Zij hebben overal hun tentakels ingezet. Ik zie de islam op dit moment niet als het grote gevaar, wel de Elite. Zij zitten achter de migratiestroom, verdeel en heers, islampropaganda etc. Komen de PVV en misschien de FvD daar ook niet uit voort? Zomaar even een gedachte die bij mij opkomt.

De moslims zijn het symptoom, niet de oorzaak. Wel is er iets serieus mis met dat 'geloof' en de bijbehorende veroverings- en geweldsmentaliteit. Het vermoeden dat de PVV gecontroleerde oppositie is deel ik, maar FvD wat mij betreft zeer zeker niet.

Mike

Mijn gevoel over FVD zit goed. Maar wat betreft de PVV... ik hoop dat Wilders aan de goeie kant staat, maar soms denk ik van hmm... Zou mij niet verbazen als Wilders gecontroleerde opositie zou zijn. Maar hoe word zijn tegenwerking met z'n rechtzaak dan verklaard? Inclusief bemoeienis van topambtenaren? Eigenlijk is dat het sterkste argument dat Wilders aan de goeie kant zou staan, maar buiten dat ben ik niet onder de indruk van Wilders.

Kevin

Een Divibokaal als beloning voor het morele superioriteitsgevoel. “Kijk mij eens die ‘arme allochtonen’ in het zonnetje zetten!

https://opiniez.com/2020/05/19/allochtoontje-scoren-bij-de-nos-de-divibokaal/samirrhatarrass/

De moslims zijn het symptoom, niet de oorzaak. Wel is er iets serieus mis met dat ‘geloof’ en de bijbehorende veroverings- en geweldsmentaliteit. Het vermoeden dat de PVV gecontroleerde oppositie is deel ik, maar FvD wat mij betreft zeer zeker niet.

Klopt mee eens, het symptoom. Tja dat weet ik dus niet of er perse wat mis is met dat 'geloof'. Doet de bijbel dat niet ook, geweldpassages enzo? Het lijkt wel alsof dit in alle 3 de grote religies voorkomt. Uit naam van de islaam zie je echter meer aanslagen. Maar net als die website waar jij de Bombathon vandaan haalt, als je verder kijkt wie eisen al die aanslagen op? exact de IS! dan denk ja 1+1=2. IS is toch opgericht door de Elite? Althans daar ben ik dan van overtuigd.

Maar diezelfde Elite heeft echt niet het beste voor met moslims, zie bijv de oeigoeren in China die in concentratiekampen zitten. Zie ook de oorlogen die zij hebben veroorzaakt in het midden- oosten waar ook veel moslims zijn gedood. Daarnaast predikt islam juist het tegenovergestelde van het satanisme. Islam keurt net als de andere religies, homoseksualitiet af, transgenders idem, het gezin staat net als het christendom ook centraal, overspel is niet toegestaan, sex alleen toegestaan binnen het huwelijk (zoals ook in de bijbel) je mag niet geloven in beelden etc etc. Ook die 10 geboden vanuit de bijbel hebben zij dacht ik ook, heb je naaste lief,niet roddelen, niet liegen, geef liefdadigheid etc.

Ik probeer gewoon de constructie een beetje te onderzoeken. Waarom heeft de Elite precies die zinnen op de islaam gezet?
Trump zei paar weken terug in een persconferentie dat de radicale islam hard moet worden aangepakt. Hij heeft geen moeite met de gematigde islam. Trump benoemde niet voor niks radicale islam. Hij weet dat de satanische elite achter de radicale islam zit.
Ik heb zelf geen negatieve ervaringen met moslims uit mijn omgeving maar dat komt omdat zij gematigd zijn. Gewoon rustige mensen die werken en totaal geen haat in zich hebben. Ik herken het gewoon niet bij de mensen die ik ken.

Wilders heeft altijd zoveel praat gehad over het dubbele paspoort van Albayrak, zelf heeft hij een dubbel paspoort nl Joods als het klopt.
Dat de pvv niet authentiek is en controled opposition is heb ik altijd vermoed en hij is en blijft n VVD’er en precies die samenwerking heeft de Fvd nu ook en dat geeft mij geen gevoel van vertrouwen.
De tijd zal het leren hoe de hazen lopen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan