Omvolking

@jokejoke, Ja inderdaad is ook heel vreemd. En nog steeds irriteert het mij dat Hiddema zich niet heeft uitgesproken toen ze met die noodwet kwamen en rommelen aan onze rechten! Van hem zou ik dat juist verwachten. Wel balen hoor dat wij niet zo een Trump hebben.

FvD is van mening dat Nederland te laat in Lockdown is gegaan. Ik denk dus dat FvD graag die lockdown ook wilde en noodzakelijk vind. Met welke reden is mij niet helemaal duidelijk. Hopelijk niet omdat ze mee gaan in de angst.

Nu vinden ze dat Nederland te lang doet om uit te lockdown te komen. Dat is dan idd wel weer waar. Ik kan momenteel helemaal niet inschatten hoe FvD erin staat en met welke intenties.

gewoon in delen van de wereld? Snel terug sturen! En een hek omheen zetten.
https://commonsensetv.nl/seksueel-misbruik-van-dieren-door-migranten-in-europa/?fbclid=IwAR2tDmF_d-lPT76WAR_vubSisIn0PsWCa1TekrFSgVudqh8NCcZUykHYzBA

Ooh nee afschuwelijk! Van mij mogen zulke lui diep onder de grond verdwijnen en nooit meer het daglicht zien. Echt ziek dit?

Allemachtig ..
Ik dacht toch al genoeg gezien en gelezen te hebben, maar werkelijk is dit normaal voor bepaalde culturen ?
Ik ga dit delen, delen, delen en nog eens delen dit moet door de strot geduwd worden van de slapers en des te meer dit onder ogen zien des te beter.
Iets voor baudet misschien ..

gewoon in delen van de wereld? Snel terug sturen! En een hek omheen zetten.

Vanavond was op de radio een stukje over een seksbuddy op advies van het RIVM.
Toen werd ook de suggestie gedaan door een DJ of onder buddy ook dieren toebehoren.
Iets in die trand. Voeding dus voor deze cultuur die Europa besmet! Blijkbaar dus normaal en RIVM doet er nog een schepje bovenop. Enkele reis terug met die lui. Onderweg ergens boven de Sahara dat luik open gooien is bonuspunten. Maar dat laatste moet je maar niet zeggen als wanneer het gedeeld word.

Dat Fvd voor de lockdown was kan ook zijn dat de partij orders kreeg om de mogelijkheid op aanslagen van de Deep State te verminderen, onze veiligheid op een andere manier?

Of om Nederlanders te leren dat ze aan de politiek niets hebben en het zelf moeten doen. Ik blijf er nog steeds bij dat er sprake is van een 1-2'tje tussen FvD en Jensen. Baudet is niet de politiek in gegaan om per se te scoren, hij wil een brede maatschappelijke omwenteling. Jensen zit allang niet meer in de media om te scoren, hij wil ook een brede maatschappelijke ontwikkeling. Als Baudet nou zijn kiezers teleurstelt en Jensen zijn kijkers laat weten dat wij het zelf moeten doen, omdat je aan al die politici toch niets hebt, dan heb je je brede maatschappelijke ontwikkeling. Het is alleen een kwestie van een lange adem. Dit is m.i. de Nederlandse tak van de Q-operatie en dit is ook 5D chess en 'optics are important'. Of, zoals Q schrijft: dit is een marathon, geen sprint.

Mike

gdxqcw88eqrvj065ouqxhvdzuvk68ury.jpg

Mike

Dit is denk ik ook gebeurd in frankrijk tijdens die lockdown! Vandaar al dat geweld elke nacht in Parijs, volgens mij hebben ze al die vluchtelingen migranten expres losgelaten.

Farage/status/1263119692484481025

Link plaatsen lukt dus blijkbaar niet. Wat erin het twitter bericht stond was dat er boten vol illegale migranten aankomen in de UK. Hoe bedoel je het begin van het echte verderf zaaien!

Het gaat over homogeweld. Waarom worden de Marokkanen er dan weer bijgehaald? Laat die homo's zich maar eens gaan gedragen. ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan