Omvolking

Nou mijn zus die dacht gister even te kunnen gaan chillen in scheveningen met haar gezin. Ze wist niet hoe gauw ze weer weg moest komen! Vreselijk zei ze, strand vol met duidelijk Syrische vluchtelingen, alleen maar arabisch taal om haar heen. Ook een groep chinezen naast haar die giga onhygiënisch waren. Die Chinese vrouw stond uitgebreid te kotsen in het zand zei ze. En een arabier kieperde bak pasta salade in het zand, er lagen her en der luiers in het zand . Gatver!

Wat een enorme verrijking voor dit land😖

Ik stel voor het gros van die arme 0asielzoekers te stationeren bij al die linkse rakkers met hun  "iedereen welkom" gedachtengoed. Dat lijkt me dan niet meer dan billijk gezien gezien het feit dat ze zich moreel verantwoordelijk voelen voor die mensen. Ik ben zeer benieuwd naar de reactie.

Omgekeerd lijken ze zich niet zo heel erg verantwoordelijk te voelen voor de gevolgen van hun waanzin op onze westerse samenleving.

Ja, *zucht* ik weet het. Dat zag ik al jaren aankomen. Vooral veel brussels crapuul, euh .. sorry, minderheden die geen kansen krijgen.

Culturele verrijking in Zwitserland:

https://www.frontnieuws.com/twee-irakezen-houden-een-bloedig-messengevecht-buiten-een-aldi-supermarkt/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan