Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De stranden kampen met overlast van agressieve jongeren, onder invloed van alcohol en lachgas.
Ik weet om welke 'jongeren' het gaat. Dit zijn Turken en Mocro's die zelfs aan straatracen doen hier, met van die knallende uitlaten. Handhaving? Ben je gek, dat is 'ethnisch profileren' en dat mag niet!
Nav die schietpartij in Scheveningen: zoek eens op YouTube naar Drill Rap en je ziet direct wat voor types dit zijn. Op GeenStijl staat ook al iets geschreven hierover, ik plaats verder geen links want ik heb geen zin om dit mooie forum te gebruiken voor exposure van deze types.
Als Geert Wilders het over tuig heeft, dan bedoeld hij daar dus dit soort types mee. Verder dan K..... en broer, flakka etc komen ze niet. Als ik geen binding meer heb met de randstad dan ben ik het liefste NL uit.
Ik weet ook wel dat de wereld niet altijd bijtjes en bloemetjes is, maar soms denk ik: “waar gaan we heen als mensheid” Een gevoel van weemoed aan vroeger, niet dat alles vroeger beter was maar dit had je toen niet zo hoor: