Omvolking

Mijn moeder had vorige week toevallig een wasmachine besteld bij Coolblue... want de volgende dag in huis bezorgd... nee hoor, duurde 4 dagen... en nu is die wasmachine weer opnieuw terug, want dat ding was na 2 wasbeurten al stuk.

https://www.frontnieuws.com/mensensmokkelaars-adverteren-online-5-500-euro-voor-een-ticket-naar-europa/

Mike

Paarse krokodillen verworden binnen een week tijd van Masai tot hooligans:

Ongelofelijk joh fuck de media.
Nou hier prik ik doorheen hoor al die rellen zijn gewoon weer als vanouds aangestuurd dat is duidelijk! Bah! KickoutRutte!!

Ongelofelijk joh fuck de media.
Nou hier prik ik doorheen hoor al die rellen zijn gewoon weer als vanouds aangestuurd dat is duidelijk! Bah! KickoutRutte!!

Ik denk dat deze rellen niet door de elite worden aangestuurd, maar geheel op initiatief van besneden 'jongeren' plaatsvinden.

Eens met Colloquial. Er gingen geen vluchten van en naar Marokka en nou heeft dat k*tvolk besloten om Nederland en Belgie maar eens op stelten te gaan zetten, omdat wij in het westen toch te soft zijn om effectief in te grijpen tegen deze barbaarse veroveraars. In Marokko laten ze dit wel uit hun hoofd! Het kan natuurlijk wel zijn dat betaalde krachten van Soros of veiligheidsdiensten olie op het vuur blijven gooien. Met een gemiddeld IQ van een komkommer heb je onder die lui useful idiots zat!

Mike

Het kan natuurlijk wel zijn dat betaalde krachten van Soros of veiligheidsdiensten olie op het vuur blijven gooien. Met een gemiddeld IQ van een komkommer heb je onder die lui useful idiots zat!

Exact! Mee eens hoor.Dat bedoel ik ook, stel dat er al door een fake account bijv op Facebook is aangestuurd om te rellen, dat k*tvolk valt daar direct voor! Vond het typerend dat ineens allerlei andere steden volgenden, precies hetzelfde wat je ook zag bij BLM. Ik sluit het in elk geval niet uit,ook aan de hand van diverse reacties op twitter, youtube, instagram die dezelfde gedachte hadden.

Moest ook denken aan dit stukje van commonsense geschreven door Danny;

Ondertussen krijgt iedereen de schuld van alles en nog wat, en worden de meeste diverse partijen tegen elkaar opgezet en uitgespeeld, Moslims, Christenen, Raciale perikelen, Kinderfeesten, Links, Rechts, Milieubewegingen, De Boeren, De studenten, De slachthuismedewerkers, Andersdenkenden, Buitenlanders, Migranten, enz enz.

Het stuk gereedschap uit de “Verdeel en heers toolkit”: “Geef ze Brood en Spelen” Lijkt z’n beste tijd te hebben gehad.

Op deze manier kunnen we WWG1WGA wel door de plee spoelen. Heb nul vertrouwen in ‘de Nederlander’, heb echt mijn hoop op Duitsers gevestigd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan