Hoi, heb een een documentaire gezien over moslims die besneden worden ( zonder verdoving ) er verandert iets in lichaam waardoor ze sneller agressief worden en met minder normen en waarden erbij krijg je dit gedrag, toen ik dertien was ging ik naar een kinderdisco daar was een groepje Marokkaanse jongens die mij lastigvielen ik deed wedstrijd judo in die tijd , en duwde hem weg nadat hij mij steeds vastpakte , een andere Marokkaan pakte mij van achter beet en toen werd ik van voren voluit op mijn kaak geslagen die was ontwricht zo hard ging het , Het groepje werd de disco uitgezet maar er werd geen politie bij gehaald , vreemd eigenlijk , toen begonnen de problemen al ,we zijn nu 36 jaar verder en de problemen met Marokkanen zijn er nog steeds , sterker nog ze worden steeds erger ,dat kwam net weer boven na het kijken van bovenstaand filmpje , had vroeger Marokkaanse buren vreselijk ze hadden 6 jongens , altijd politie aan hun deur en werken ho maar , ze hadden allen een strafblad terroriseerden de buurt ,ik ontweek ze , maar was blij dat ik uiteindelijk naar een andere woning ging , Dit volk past zich nooit aan is mijn ervaring !