Omvolking

Mooi hoor die ‘verbinding’ vd politie, ik word er bijna emotioneel van.

Even geluisterd wat die imam zei, hij bedoelde dus eigenlijk ook al geloof je in God, je moet wel in actie komen. Dus niet passief blijven en wachten tot God wat gaat doen. Dat vond ik dan weer wel een goede boodschap van een man in jurk😅 Dacht altijd dat als je zo gelovig ben dat God de redding is en moet dan altijd meteen aan Alan denken van dit forum.

Tijdens het verweer heeft het slachtoffer mogelijk letsel toegebracht in het gezicht van een van de daders.

Goedzo!

Altijd terug meppen. Niet stoppen met slaan. Niet in een verdedigende houding gaan staan: altijd aanvallen als je wordt aangevallen.
Geen gevecht beginnen, maar wel de eerste klap uitdelen!
Geen angst tonen.

Het klinkt makkelijker dan het in de praktijk is, maar als je dit niet doet ben je het slachtoffer.

Dat is nog eens een interessante cursus. Gaat de Nederlandse politie de paarden inruilen voor kamelen?

Door de klimaatverandering is Nederland over 10 jaar een woestijn. Dan kunnen we de kamelen goed gebruiken.

Waar gaan we naartoe in dit land als brandstichting ook al niet meer mag?

Deskundigen menen dat de Syriër lijdt aan een stoornis. Daarom zou hij in aanmerking komen voor tbs.

Die stoornis heet ‘1000 jaar inteelt’. Wie gaat die TBS betalen? Gewoon het land uitzetten.

https://www.frontnieuws.com/noorse-islamkritische-politicus-aangevallen-door-moslims-we-zijn-op-weg-naar-de-zweedse-toestand/

Masai. Paarse krokodillen.

Mike

Het is moeilijk te zien wie dit zijn, maar het lijkt op een paarse krokodil die de klap uitdeelt.

Hoi, heb een een documentaire gezien over moslims die besneden worden ( zonder verdoving ) er verandert iets in lichaam waardoor ze sneller agressief worden en met minder normen en waarden erbij krijg je dit gedrag, toen ik dertien was ging ik naar een kinderdisco  daar was een groepje Marokkaanse jongens die mij lastigvielen ik deed wedstrijd judo in die tijd , en duwde hem weg nadat hij mij steeds vastpakte , een andere Marokkaan pakte mij van achter beet en toen werd ik van voren voluit op mijn kaak geslagen die was ontwricht zo hard ging het , Het groepje werd de disco uitgezet maar er werd geen politie bij gehaald , vreemd eigenlijk , toen begonnen de problemen al ,we zijn nu 36 jaar verder en de  problemen met Marokkanen zijn er nog steeds , sterker nog ze worden steeds erger ,dat kwam net weer boven na het kijken van bovenstaand filmpje , had vroeger Marokkaanse buren vreselijk ze hadden 6 jongens , altijd politie aan hun deur en werken ho maar , ze hadden allen een strafblad terroriseerden de buurt  ,ik ontweek ze , maar was blij dat ik uiteindelijk naar  een andere woning ging , Dit volk past zich nooit aan is mijn ervaring !

Ze krijgen alle kansen die de westerse maatschappij te bieden heeft, maar kiezen toch voor hangen, criminaliteit en geweldpleging. Komt dit door onverdoofd besijden? Dat is geen pretje, maar je maakt mij niet wijs dat dit de doorslaggevende factor is voor hun wangedrag. 50 opeenvolgende generaties inteelt, wat tot een gemiddeld IQ van onder de 90 leidt echter...

Mike

Laag IQ in combinatie met een hoog gehalte aan testosteron... Een behoorlijk gevaarlijke combi.
En testosteron is juist iets waar veel blanke Nederlandse mannen een tekort aan hebben, dat is overduidelijk te merken.

Kevin

Zulke dierenvrienden zijn het ook, die Masai:

https://tpook.nl/2020/08/25/inbrekers-martelen-en-slachten-voor-de-lol-dieren-af-in-dierenverblijf-van-school-in-buitenpost/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan