Omvolking

Onthuld: ‘Oorlogsvluchtelingen’ gaan massaal op vakantie – in hun eigen land

Precies wat ik hier een paar dagen geleden schreef over 'vluchtelingen' in Maasland. Hier mag natuurlijk niks tegen worden gedaan, want dat is discriminatie en vreemdelingenhaat.

Ik kwam het bij een zoektocht tegen naar iets anders.

https://www.bedrock.nl/waarom-je-niet-all-lives-matter-kunt-zeggen/

Zo gaan die satans dus te werk, zelf fikkie laten steken en dan massaal naar Holland! En ja het kabinet moet wel snel in overleg om die arme asielzoekers toe te laten, die arme slachtoffers vd brand. Vies goor spel. Verdorie, pleurt op!

?s=20

Ik ben niet zo goed in politiek maar is het niet zo dat er veel geld ging naar "arme landen" maar de bevolking daar niets van terug zag?
Laten we eerlijk zijn, wat doe je als je geen land, geen geld en geen eten en huis hebt? dan ga je weg.
Deze week hoorde ik nog (radio) dat er voor dit zelfde kamp vanwege het virus een opvang was gebouwd maar dat de regering die opvang weer heeft laten afbreken. Inmiddels was er iets nieuws voor Corona maar nog niet in gebruik en de mensen van het grote kamp zaten opgesloten met militairen eromheen.
De achtergronden van dit drama (duurt al 5 jaar hoorde ik zojuist op TV) zijn veel te ingewikkeld om zomaar een standpunt in te nemen.
De boel in de fik steken was hun enige uitweg.
Het beste is natuurlijk dat ze terug gaan naar hun eigen land maar dan met ondersteuning daar. De "gewone man" zegt dat allang maar is nooit gebeurd. Praten praten praten in Brussel tot je een ons weegt.

Het viel me al eerder op dat je het opneemt voor deze barbaren. Ik wilde toen al reageren maar er kwam te veel tussen. Dit is regelrecht k*tvolk en ze moeten zo snel mogelijk terug naar de shitholes waar ze vandaan komen:

https://www.frontnieuws.com/bye-bye-moria-vluchtelingen-vieren-de-brand-en-proberen-te-voorkomen-dat-brandweerlieden-blussen/

Mike

@Romagi, je bent er ingetuind, dat krijg je nou als je het gewone nieuws volgt. Dit zijn helemaal geen 'zielige vluchtelingen', dit is volk dat hier niets te zoeken heeft en hun eigen land moet helpen opbouwen of onderhouden. Berichten van 'extreem rechtse' groeperingen die 'vluchtelingen' levend in brand zouden steken zijn volkomen gemanipuleerd.

Ik heb zoiets al eerder gezien bij Palestijnen die geinterviewd werden en praatten over Hamas. Die mensen zeiden: zij hebben dit en dat gedaan. De NPO heeft het toen zo geframed alsof deze mensen het over Israelische soldaten hadden maar in werkelijkheid beschreven ze de terreurdaden van Hamas. Idem met beelden waarin mensen praatten over: zij hebben mensen in de fik gestoken. Wie zijn 'zij'? Zogenaamd 'rechtse' Grieken of ongure elementen binnen het kamp zelf? Don't believe the hype!

Mike

https://www.frontnieuws.com/expert-het-zijn-geen-vluchtelingen-alleen-degenen-met-geld-stappen-in-de-boten/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan