Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dacht ik ook zo, ooit eens een artikel daarover gelezen van een alternatieve media kanaal (weet niet meer welke dat was) dat de Nederlandse overheid achter de mocro maffia zit. Het verbaasd mij dan ook niets!Verdeel en heers! Dat is het doel uiteindelijk, dat de verschillende groepen/ etniciteiten in dit land elkaar gaan bevechten. Dat gaat de overheid ot stand brengen, aanwakkeren. Doen ze nu al met statushouders voorrang geven voor een huis waar ze nooit voor hebben hoeven werken.
Kijk wat de Fransen hebben gedaan in Rwanda met de Tutus en Hutsis. Die stammen bestonden niet voor de Fransen?? De Fransen brachten het in leven tijdens hun koloniale bewind en bepaalden wie hutu was of Tutsi
Daarna gingen de Fransen zogenaamd weg maar zorgden ervoor dat er rellen oplaaien tussen Hutu's en Tutsi s. Zo konden ze onbelemmerd regeren over Rwanda vanuit Frankrijk via een marionetten regering en de grondstoffen leeghalen. Volk verplichten aan allerlei contracten zoals onderwijs in het Frans! En niemand die daar tegen op in Rwanda stond want het volk was bang voor elkaar ( de Hutu's tegen Tutsi)
Het is een oude tactiek. Het zou me ook niet verbazen als clubjes als m o c r o maf ia meer banden hebben met de overheid dan je zou denken
Omdat schapen zoiets niet kunnenIk had uitgestapt en hem helemaal lam geslagen waarom doet niemand wat vraag ik me af?!
Ik had uitgestapt en hem helemaal lam geslagen waarom doet niemand wat vraag ik me af?!
En een racist niet te vergetenJa jij bent een agressieve Zweedse allochtoon
En een racist niet te vergeten
Ja veel beter klinkt dat ookEen aggresieve racistische extreemrechtse Zweedse allochtoon.