Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kees kontvlees?Dat is Kees uit Leiden. Zie je zo aan de kleur.
Hier een langer filmpje. Wat fijn dat we dit in ons land hebben. Waar zouden we zijn zonder? Ik hoop voor deze vriendelijke jongeman dat hij die aggresieve allochtoon uit Zweden niet tegenkomt.
Een ‘bevolking afvoeren’ met ‘transportleiders’ is een grove inbreuk van voorheen vanzelfsprekend geachte rechten. ‘Mensen afvoeren’ associëren normale mensen met een duister verleden. Dat een beschaafd land zo’n wet nog heeft is een juridisch, rudimentair overblijfsel, een geschreven museumstuk, dat eigenlijk allang afgeserveerd had moeten worden. Maar deze dictatoriale wet bestaat, dus Mark en Hugo gaan hem gebruiken ook.
De directe aanleiding? Vluchtelingen uit Oekraïne. Die zijn dan een soort schaamlap. De regering vreest overspoeld te worden met mensen die je vanzelfsprekend hulp gaat bieden. Alleen kun je dat ook zonder het activeren van bruine wetten.
Ja hoor, haal ze maar weer hierheen
225 asielzoekers uit Ter Apel naar Assendelft - De Orkaan
In de Indoorsporthal van atletiekvereniging Lycurgus in Assendelft komen 225 opvangplekken voor asielzoekers uit het aanmeldcentrum in Ter Apel. Daar is al maandenlang een tekort aan opvangplekken waardoor mensen soms op stoelen, in tenten of in de open lucht moeten overnachten. Het ministerie...www.deorkaan.nl
Hahaha er ligt nog een mooi fort eiland bij IJmuiden. Lijkt me wel een geschikte plekLiever wel. Bedankt. Wij zitten die lui al een hele tijd op te vangen voor jullie. Doen jullie het nu maar eens zelf.
Hahaha er ligt nog een mooi fort eiland bij IJmuiden. Lijkt me wel een geschikte plek