Omvolking

1688921611701.png
Nederlanders krijgen nauwelijks kinderen. Er gaan meer Nederlanders dood dan dat er worden geboren.

Het vruchtbaarheidscijfer in ons land ligt - o.a. door het anti-Nederlandse woonbeleid, waardoor Nederlanders geen huis kunnen vinden en geen gezin kunnen starten - ver onder wat nodig is voor een natuurlijke instandhouding van onze bevolking. De gevestigde partijen doen geen enkele poging om dit te veranderen.

Het klinkt misschien overtrokken, maar Nederlanders sterven langzaam uit. De cijfers van het CBS zijn glashelder.

Tegelijkertijd worden recordaantallen immigranten naar Nederland gehaald. De bevolkingsgroei wordt uitsluitend (!) door immigratie veroorzaakt. Nederlanders worden geleidelijk vervangen door Afrikanen en Arabieren. Deze noodlottige demografische transitie noemen we omvolking.
 

Verbinding🤮 en dat wijf vh COA ook 🤮 onbekend maakt onbemind. Nee tuthola, het is inmiddels niet meer onbekend dat het TUIG is! Die mensen maken zich zorgen omdat ze zien wat er elders gebeurd, aanrandingen, diefstal, vernieling, verkrachting. Neemt tuthola even een paar gasten in der huis, is ze snel genezen!
 
Ik snap er helemaal niks van.
Wat mankeert mensen tegenwoordig? Ik bedoel al die immigranten/vluchtelingen. Hebben al die MANNEN, jong en oud, in hun eigen land ook alles vernield en alles gestolen en vrouwen aangerand?
Door wie zijn ze opgevoed?
Ik neem toch aan dat ze ooit als lief klein kindje geboren zijn.

En waarom worden mannen die zich misdragen niet in de gevangenis gestopt. Met dwangarbeid.
Meestal weten ze {politie/gemeentes} wel wie die raddraaiers zijn, Sluit ze op.
 
Ik snap er helemaal niks van.
Wat mankeert mensen tegenwoordig? Ik bedoel al die immigranten/vluchtelingen. Hebben al die MANNEN, jong en oud, in hun eigen land ook alles vernield en alles gestolen en vrouwen aangerand?
Door wie zijn ze opgevoed?
Ik neem toch aan dat ze ooit als lief klein kindje geboren zijn.

En waarom worden mannen die zich misdragen niet in de gevangenis gestopt. Met dwangarbeid.
Meestal weten ze {politie/gemeentes} wel wie die raddraaiers zijn, Sluit ze op.
Ik weet het ook niet precies maar er speelt een genetische component mee. Vooral wanneer het gaat om al die geweldsdelicten. En ook wat conditionering. Veel vaders vinden het waarschijnlijk wel prima wat zoonlief doet, want dat hebben ze zelf vroeger ook gedaan en de moeders zijn heel nonchalant. In die landen waar zij vandaan komen is er ook altijd meer gedoe geweest dan hier in het westen. Omdat ze daar zo hard straffen kunnen ze het enigsinds intoom houden. Hier hebben ze vrijspel en is het nog erger. Vroeger kon je hier in de dorpen je dure fiets of auto zonder slot voor het huis neer zetten zonder dat ie werd meegenomen, omdat het niet in de aard van de bevolking zat. In die landen kunnen ze marktkraampjes soms onbemand achterlaten, niet omdat ze zich daar wel gedragen maar omdat er handen afgehakt worden.
 
Ik snap er helemaal niks van.
Wat mankeert mensen tegenwoordig? Ik bedoel al die immigranten/vluchtelingen. Hebben al die MANNEN, jong en oud, in hun eigen land ook alles vernield en alles gestolen en vrouwen aangerand?
Door wie zijn ze opgevoed?
Ik neem toch aan dat ze ooit als lief klein kindje geboren zijn.

En waarom worden mannen die zich misdragen niet in de gevangenis gestopt. Met dwangarbeid.
Meestal weten ze {politie/gemeentes} wel wie die raddraaiers zijn, Sluit ze op.
Dan doen ze bewust niet want chaos is wat ze willen daarom hebben ze die lui zo graag hier.
 

Denemarken overweegt vakantieverbod voor asielzoekers​

Momenteel mogen asielzoekers wel op vakantie gaan naar hun thuisland als ze al tien jaar in Denemarken verblijven. De Deense minister van Immigratie en Integratie, Dybvad Bek, wil dit nu gaan veranderen. 'Het kan niet juist zijn, dat je in Denemarken woont met toegang tot de hele welvaartsmaatschappij vanwege een vluchtelingenstatus, omdat je in je thuisland vervolgd wordt, maar tegelijkertijd wel je zomervakantie doorbrengt door terug te reizen naar je thuisland en daar op vakantie te gaan,' zegt de minister. 'Wat mij betreft, is de regel van tien jaar onlogisch en daarom willen we de wet veranderen,' voegde hij er vervolgens aan toe.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan