Omvolking

Reken er maar op dat AZC gaat er gewoon komen! Den Hoorn heeft al een noodwoningen voor vluchtelingen staan in de harnaspolder en die gasten geven al overlast. NL gaat helemaal naar de tering! Ik voel me eerlijk gezegd echt machteloos hierin.

B3AD037E-DDC0-475F-95A8-83E93C4E4CCF.jpeg
 
Reken er maar op dat AZC gaat er gewoon komen! Den Hoorn heeft al een noodwoningen voor vluchtelingen staan in de harnaspolder en die gasten geven al overlast. NL gaat helemaal naar de tering! Ik voel me eerlijk gezegd echt machteloos hierin.

Bekijk bijlage 29203

Lekker dan. De Harnaschpolder was al niks meer sinds het vol staat met die grote lelijke distributiecentra. En nu dit erbij. Ik weet nog goed hoe het was voordat de (woon)boerderijen daar werden gesloopt. Hopelijk gaan de bewoners dit tegenhouden.

Wat een verschil met het gebied in Frankrijk waar ik was. Leuke kleine dorpjes. Geen gesluierde vrouwen, geen hoofddoeken, geen baarden, geen moskeeën, geen azc’s, geen criminaliteit. En ook nauwelijks moderne architectuur, geen klimaatgedram, geen windturbines, vrijwel geen zonnepanelen, geen boeren pesten. Nog gewoon zoals het 20 jaar geleden was toen ik daar voor het eerst kwam. Hele vriendelijke bewoners en een heel mooi landschap waar ze zuinig op zijn.
 
Lekker dan. De Harnaschpolder was al niks meer sinds het vol staat met die grote lelijke distributiecentra. En nu dit erbij. Ik weet nog goed hoe het was voordat de (woon)boerderijen daar werden gesloopt. Hopelijk gaan de bewoners dit tegenhouden.

Wat een verschil met het gebied in Frankrijk waar ik was. Leuke kleine dorpjes. Geen gesluierde vrouwen, geen hoofddoeken, geen baarden, geen moskeeën, geen azc’s, geen criminaliteit. En ook nauwelijks moderne architectuur, geen klimaatgedram, geen windturbines, vrijwel geen zonnepanelen, geen boeren pesten. Nog gewoon zoals het 20 jaar geleden was toen ik daar voor het eerst kwam. Hele vriendelijke bewoners en een heel mooi landschap waar ze zuinig op zijn.
Ja verschrikkelijk die bebouwing daar, is me een doorn in het oog! In mijn jeugd veel gespeeld in die omgeving.De harnaskade was vroeger zo prachtig en idyllisch langs de boerderijen fietsen. Ze zijn allemaal gedwongen uitgekocht. Ook dat heeft de overheid voor mekaar gekregen en dát is wat me zorgen baart. We kunnen het nooit meer terugkrijgen zoals het was.
 

Laatst raakte ik in de Jumbo aan de praat met een hollandse bejaarde vrouw. Ik hoorde haar namelijk tegen een andere klant klagen: tjonge jonge niemand spreekt Nederlands hier! Vraag je wat aan een medewerker dan verstaat ie je niet eens!
Ik bemoeide me ermee en zei goh toevallig zegt mijn zoontje hier net hetzelfde!
Ze zei: ja het is toch zo?! Ik voel me potverdikkie een vreemdeling in me eigen land! Ik: precies heb ik niets aan toe te voegen. Treurig gewoon.
 
Natuurlijk. Gisteren ben ik begonnen om alle talen van de wereld te leren.
Blijkbaar moeten we Oekraiens, Arabisch, perzisch, Turks en alle Afrikaanse talen gaan leren. Maar vergeet niet ook alle culturele gebruiken uit je hoofd te leren hè. Kapmessen zijn bijv heel normaal om mee te dreigen of steken als je het ergens niet mee eens bent. Heb je die al aangeschaft?
 
Blijkbaar moeten we Oekraiens, Arabisch, perzisch, Turks en alle Afrikaanse talen gaan leren. Maar vergeet niet ook alle culturele gebruiken uit je hoofd te leren hè. Kapmessen zijn bijv heel normaal om mee te dreigen of steken als je het ergens niet mee eens bent. Heb je die al aangeschaft?
Wij Nederlanders kunnen goed klagen maar komen nooit de actie!
 
De Guardia Civil zal blind vechten tegen de pateras: Marlaska (momenteel nog minister van binnenlandse zaken) sluit de communicatie met Frontex.
De beslissing van de minister van Binnenlandse Zaken zal gevolgen hebben voor de operaties tegen illegale immigratie in de Straat van Gibraltar, de Canarische Eilanden, Ceuta, Melilla en verschillende internationale missies.
 
Maar dan :

Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft zich teruggetrokken na het protest van de Unie van Ambtenaren van de Guardia Civil dat de bevoegdheden van de Guardia Civil in FRONTEX werden afgenomen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan