Omvolking

Mijn zus is ooit naar Zweden verhuisd (woont er nog steeds) maar mocht alleen naar binnen als ze een baan had en vooraf alles geregeld was wat betreft huisvesting enz.
Volgens mij was dat destijds ook zo in Canada en Australie. Hollanders die daar naar toe gingen.
Als die ïmmigranten wel telefoon hebben zullen ze toch ingelicht worden dat er in veel landen (ook duitsland heeft een probleem hoorde ik gisteren) allang geen plaats meer is voor ze.
Wat hebben ze in hun eigen land? minimaal een tent en familie en hun eigen taal.
Ik hoorde dat sommigen een goede opleiding hebben. Dan zullen ze toch ook een baan hebben gehad?
Eigenlijk horen we daar weinig over.
Geld van Europa verdwijnt in zakken van de elite.
Geef ze alleen geld als ze voor hun burgers zorgen.
 
Mijn zus is ooit naar Zweden verhuisd (woont er nog steeds) maar mocht alleen naar binnen als ze een baan had en vooraf alles geregeld was wat betreft huisvesting enz.
Volgens mij was dat destijds ook zo in Canada en Australie. Hollanders die daar naar toe gingen.
Als die ïmmigranten wel telefoon hebben zullen ze toch ingelicht worden dat er in veel landen (ook duitsland heeft een probleem hoorde ik gisteren) allang geen plaats meer is voor ze.
Wat hebben ze in hun eigen land? minimaal een tent en familie en hun eigen taal.
Ik hoorde dat sommigen een goede opleiding hebben. Dan zullen ze toch ook een baan hebben gehad?
Eigenlijk horen we daar weinig over.
Geld van Europa verdwijnt in zakken van de elite.
Geef ze alleen geld als ze voor hun burgers zorgen.

Je schrijft : ik hoorde dat sommingen een goede opleiding hebben. ??????? :ROFLMAO:
:ROFLMAO::ROFLMAO: Als je verkrachten, diefstal, geweld ed een opleiding beschouwd, zijn het allemaal universitairen.

Daarnaast heeft er niet 1, de minste opleiding, niet 1.

Dit kun je toch niet geloven ?
 
Gestoken.....
Een 71-jarige Rotterdammer is woensdagavond overleden, nadat hij was mishandeld door een groep. Volgens de politie is hij door meerdere mensen mishandeld en gestoken. Ter plekke is ook een hond met steekwonden gevonden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.147
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan