Omvolking

“Er is helemaal geen sprake van een reddingsschip of een reddingsactie,” benadrukt Baudet. “Het is gewoon een veerdienst, het is een reisbureau. En ze hoeven alleen maar even in zo’n rubberbootje te stappen, een beetje dobberen voor de kust en dan komt er alweer een schip aan.”

Baudet doet opvallende ontdekking: ‘Dit moet echt stoppen’​


 
Neem er in paar op in huis en geef hen een mooi leven dan.

Oh, ze habben al wel de nieuwste iphone,die een normaal mens niet een kan betalen.
tja je kunt je er idd aan irriteren maar dat heeft geen zin. Hier ook de hele flat vol asielzoekers. Een woning waar wij Nederlanders zeven jaar op moesten wachten krijgen zij gewoon zo. En ze kunnen geen woord Nederlands, dus als je met ze praat alles via google translate. Maar gewoon positief blijven, want als je je gaat ergeren dan ga je jezelf alleen maar rot voelen.
 
  • Wow
Waarderingen: Surv
“Toen hier jaren geleden al asielzoekers verbleven, was het hier nog veiliger dan gewoonlijk, want ’s nachts waren altijd securityagenten aanwezig.”
 
Alles wat leeg staat komen asielzoekers in. En als er een stuk weiland is zoals in de harnaspolder dan zetten ze er gewoon van die ‘tijdelijke ‘containers neer voor asielzoekers.
Eerder hadden ze studenten en statushouders in een leeg kantoorpand geplaatst en dat liep nogal uit de hand. NL is naar de tering.
 
Deze zie ik dan weer niet. Ik zie it's, een e en een t zeker en verder denk ik wat a's of een n en een p of r. Maar ik kan er geen chocola van maken.
IT"S
OKAY
TO BE
WHITE
:)

Misschien helpt tegelijkertijd wat afstand van het plaatje nemen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan