Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
tja je kunt je er idd aan irriteren maar dat heeft geen zin. Hier ook de hele flat vol asielzoekers. Een woning waar wij Nederlanders zeven jaar op moesten wachten krijgen zij gewoon zo. En ze kunnen geen woord Nederlands, dus als je met ze praat alles via google translate. Maar gewoon positief blijven, want als je je gaat ergeren dan ga je jezelf alleen maar rot voelen.Neem er in paar op in huis en geef hen een mooi leven dan.
Oh, ze habben al wel de nieuwste iphone,die een normaal mens niet een kan betalen.
Tijdelijk asielcentrum in de buurt? Bewoners zien het graag gebeuren: “Het wordt hier zo nóg veiliger”
Vanaf vrijdag 6 oktober wordt het jeugdkampcentrum Heidepark in Waasmunster, dat te koop staat, ingericht als tijdelijke opvang voor asielzoekers. Dat heeft staatssecretaris voor Asiel en Migratie Nicole De Moor (CD&V) beslist. In de omliggende residentiële woonomgeving wordt begripvol...www.nieuwsblad.be
“Toen hier jaren geleden al asielzoekers verbleven, was het hier nog veiliger dan gewoonlijk, want ’s nachts waren altijd securityagenten aanwezig.”
Alles wat leeg staat komen asielzoekers in. En als er een stuk weiland is zoals in de harnaspolder dan zetten ze er gewoon van die ‘tijdelijke ‘containers neer voor asielzoekers.Tijdelijk asielcentrum in de buurt? Bewoners zien het graag gebeuren: “Het wordt hier zo nóg veiliger”
Vanaf vrijdag 6 oktober wordt het jeugdkampcentrum Heidepark in Waasmunster, dat te koop staat, ingericht als tijdelijke opvang voor asielzoekers. Dat heeft staatssecretaris voor Asiel en Migratie Nicole De Moor (CD&V) beslist. In de omliggende residentiële woonomgeving wordt begripvol...www.nieuwsblad.be
Deze zie ik dan weer niet. Ik zie it's, een e en een t zeker en verder denk ik wat a's of een n en een p of r. Maar ik kan er geen chocola van maken.Bekijk bijlage 31993
Even tussen je winpers doorkijken om te lezen
IT"SDeze zie ik dan weer niet. Ik zie it's, een e en een t zeker en verder denk ik wat a's of een n en een p of r. Maar ik kan er geen chocola van maken.
zie je wel wat de bomen voor letters voorstellen?Ik zie dat soort dingen nooit, doe ook geen moeite meer.
Mike
Echte schapen zijn best intelligent.