Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tjeezzz, gelukkig is er geen geluid bij....
Gisteren op onze vlucht Fuerteventura naar Sevilla. Het halve vliegtuig vol met Afrikanen. Ik heb daar niks tegen, het waren allemaal beleefde jonge mannen, allemaal van militaire leeftijd. Onder begeleiding, kennelijk is dit een overheidsoperatie waar iedereen van op de hoogte is. Het ging allemaal heel relaxed zonder enige ongeregeldheden.
Wel vreemd, dit is evident mensenhandel, iets waar overheden heel spastisch over doen als andere organisaties het doen. Er gaan enorme hoeveelheden geld in om, ook in de staatsgestuurde versie.
Opmerkelijk dat het zo openlijk wordt gedaan in vrijwel alle westerse landen, op zo'n grote schaal en dat als dit dan omvolking wordt genoemd, dat niet zou mogen? Binnenkort zijn er 2.5 miljoen Palestijnen te verhandelen. Canada heeft er al 500.000 besteld. Nl zal denk ik tussen de 100.000 en 200.000 bestellen.
Dat hele verhaal over asielzoekers is te hypocriet voor woorden. De NAVO gooit de halve wereld plat en de andere helft wordt ondermijnd, allemaal voor regime change. Daarmee is er een eindeloze stroom vluchtelingen gecreëerd.
De Afrikaanse jongens die naast mij zaten gisteren spraken iig ook Frans, zeer waarschijnlijk uit de landen waar een paar maanden geleden coups waren. Alles levert geld op voor een elite zonder enige moraal of scrupules.