Omvolking

Kijk: Bussen vol jonge mannelijke asielzoekers gedropt in Kijkduin – ‘Nul inspraak omwonenden!’​





De grootste partijen in Kijkduin bij de verkiezingen van vorige week waren VVD, PvdA/GroenLinks en D66. Vervelend voor iedereen die daar woont, maar wel een goed voorbeeld van krijgen waar je in het stemhokje voor kiest. Laat ze het maar voelen.
 

En nog even voor de duidelijkheid.
Ik ben voor het toelaten van vluchtelingen, zeker slachtoffers uit oorlogen die we zelf hebben veroorzaakt. Ook Moslims, dat maakt me niks uit. Dat zijn eveneens mijn broeders.
Waar ik tegen ben, zeker in een overvol land, is het bewust en systematisch importeren, met bussen, treinen en vliegtuigen, van jonge, sterke, alleenstaande, sportieve, weldoorvoede mannen, overduidelijk met gevechtservaring. Wellicht getraumatiseerd, met een blank stare, maar alleen omdat koppen afsnijden en nekschoten geven niemand in je kouwe kleren gaat zitten.
Met die laatste categorie wordt Nederland doordrenkt. Naar het lijkt bewust geselecteerd op agressie en battle readyness. Dat heeft niks te maken met humaniteit en goedheid, maar alles met list, verraad en paarden van Troje.
Er komen geen gezinnen, er komen divisies.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan