ON!

Nieuwsbrief:

Beste leden van Ongehoord Nederland,

Via deze weg willen wij jullie op de hoogte brengen van het feit dat ON!-voorzitter Arnold Karskens per 2 augustus jl. door de Raad van Toezicht op non-actief is gesteld. Dit naar aanleiding van een aantal serieuze klachten vanuit de eigen organisatie over zijn functioneren. Deze klachten worden momenteel nader onderzocht maar zijn van dien aard dat de Raad van Toezicht in afstemming met de ledenraad deze stap genomen heeft .

De non-actiefstelling houdt in dat Arnold Karskens is opgedragen per direct zijn werkzaamheden neer te leggen.

Wij begrijpen dat dit voor velen van jullie als een schok zal komen. Karskens is sinds jaar en dag voorzitter en het gezicht van de omroep. Wij vragen om jullie vertrouwen in ons. Wij betreuren de ontstane situatie en streven ernaar tot een goede oplossing te komen met Karskens en andere betrokkenen. Uiteraard zullen wij jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen hieromtrent.

We hebben per direct Raisa Blommestijn teruggehaald bij de omroep en haar aangesteld als woordvoerder.

Het hele team van Ongehoord Nederland gaat intussen – uiteraard – verder met de belangrijke missie voor een écht ander geluid op de publieke omroep.

Natuurlijk houden we je goed op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

Wij hopen en vertrouwen op jullie voortdurende steun.


Hartelijke groet,

Bestuur Ongehoord Nederland
Peter Vlemmix en Nienke van Herksen
 
Dit is absoluut een coup! Ik vertrouwde die Raisa al niet, maar nu is het duidelijk.

Mike
Alleen vraag ik mij af hoe groot de rol van Raisa is. Zo te lezen is het bestuur het niet eens met Arnold. Arnold zegt dat de coupeplegers Holocaust ontkenning en racisme toestaan. Dat lijkt mij een bijzaak. Hopelijk krijgt hij de kans om zijn kant van het verhaal ergens te doen.
 
Omroepen zijn in het leven geroepen om mensen te indoctrineren: meeste van de grote 'networks' zijn in handen van de mossad, maar dat mag je niet zeggen.
 
Toevoeging:
Je kunt de waarheid niet buiten jezelf vinden, je kunt de leugens onderzoeken die je pad blokkeren; echter is het wel zo dat alles dat je ervaart puur persoonlijk is; voor een ander zijn ze niet zoals jij het vindt: immers kan een wiel niet draaien als alle spaken in harmonie zijn. De mens op dit moment zit in een crisis: we zijn te materialistisch en vergeten het god-element in ons zijn. We zijn vanuit GOD geschapen en op de aarde gezet om de moeder natuur te onderhouden en te koesteren, met liefde omdat we uit haar geboren zijn.
We zijn haar aan het verkrachten, met al die nep milieu-klimaat-gedoe; lekker deugen, echt niet!
 
Ik ben ooit lid geworden van Powned omdat ik dacht dat ze een verandering zouden kunnen teweeg brengen in het mossad gerunde kliekje in Hilversum, maar helaas.
Lidmaatschap dus opgezegd, zelfs de afschrijvingen gestoneerd.
Ik begin steeds meer te beseffen dat omroepen (media) er zijn om mensen weg te houden van wat er wezenlijk speelt, ze geestelijk te drogeren met des-informatie en ze te hypnotiseren met vooraf gepland nieuws; kijk hoe dat corana-gedoe is gegaan.
 


Arnold zei dat de coupeplegers antisemitische en racistische uitlatingen willen toestaan. De coupeplegers zeggen dat Arnold kritiek op Israël en de PVV had verboden.

De leden van ON bestaan uit PVV mainstream rechts en FvD wakker rechts. Het lijkt er op dat Arnold en de coupeplegers ieder een kant voor zich proberen te winnen. Helaas gaat Arnold aan het kortste eind trekken want de wakkeren en FvD stemmers zijn minder talrijk maar veel actiever.

Overigens kan het waar zijn dat Arnold problematisch heeft lopen censureren. Dat hij iets aan censuur heeft moeten doen om problemen met de NPO te voorkomen is ook niet ondenkbaar. Er spelen sowieso persoonlijke conflicten die hier los van staan mee.

Als je kijkt wat Arnold voor de omroep heeft gedaan is een boedelscheiding de beste oplossing.
 
Een ex-PVV'er aan het hoofd? Wordt dit werkelijk een verbeterimg? Bij Marcel de Graaff zien we dat je de man wel uit de PVV kan halen maar niet de PVV uit de man.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan