ontgiften?!

Heb op zijn tijd/regelmatig ja het klinkt niet smakelijk last van snottebellen,lopende neus en opgedrooge/verharde snottebellen in mijn neusgaten.

Kan het zijn dat ik wat meer neusharen heb dan de gemiddelde mens van mezelf, waardoor ik sneller stof opvang en ook mede daardoor sneller last van de bekende bullebakken heb? ;)

Eet ook vaak te onrustig/snel, waardoor ik last van die loopneus krijg volgens mij.

Bemerk bij mezelf nog te vaak dat ik het eten niet als ontspannend ervaar en wil al daarna teveel andere dingen doen [Erg vervelend trouwens, vooral als je het weet]

Of is dit ontgifting via de neus dat ik er regelmatig last van heb tijdens en na het eten[Loopneus/snotteren]

?

Wie heeft dit nog meer btw?

 
Eli waarschijnlijk ook met de bijnieren[uitputting] te maken?

1 van deze maanden maar eens de adrenal cortex bestellen/gebruiken en kijken wat dat brengt.

Die andere variant was niet aan te raden als je van jezelf al vrij opgejaagd ben lees ik in diverse topics hier.

 
Het is op voorhand niet te weten of je slecht reageert op de gewone adrenal Jordy. Ook als ik onder extreme spanning sta reageer ik goed op adrenal. Het is net dat beetje om de boel rustiger te houden. Ookal giert de adrenaline door mijn lijf. Gelukkig is die periode weer voorbij, maar ik heb niet over hoeven stappen op de cortex.

 
Ok Alexandra, dus jij adviseert om te beginnen met adrenal?

Die is wel makkelijker te verkrijgen en goedkoper dan de cortex zover ik weet.

Heb jij een website die vertrouwbaar is van Adrenal en eventueel cortex?

Zelf heb ik er 1 op ebay ofzo en een webshop in de UK wel erg prijzig de cortex variant.

 
De gewone adrenal is een heel stuk goedkoper! En het goedkoopste bij Iherb. Ik heb er toendertijd speciaal een creditcard voor aangeschaft, want de kosten van de kaart haal je er gelijk met je eerste bestelling weer uit.

http://www.iherb.com/Nutricology-Adrenal-Natural-Glandular-150-Veggie-Caps/45935

Met de code PHZ848 krijg je 10 dollar korting op je eerste bestelling.

De cortex kan je ook via iherb kopen. Kost geloof ik 54 euro per potje. Als je dus goed reageert op adrenal zou ik dat zeker gebruiken!

Ik slik met gemak 900 mg per dag, een ander kan maar 1 tablet (100 mg) per dag verdragen. Het is een kwestie van uitproberen en kijken wat er voor jou werkt. Wordt je op iedere dosis die je in de ochtend neemt nou heel de dag opgefokt of kan je niet meer slapen, dan kan je kijken of de cortex geschikt is voor je.

 
He Alexandra thx voor de info en tip, alleen gaat een creditcard het niet worden voor mij.

http://www.vitamientjenodig.nl/producten/nutricology-adrenal-bijnier-glandular-100-mg

Deze website ook vertrouwbaar en de goede?

Zal inderdaad rustig opbouwen, vooral met supplementen zoals deze.

Helaas zitten er wel extra toevoegingen bij die ik liever niet in mijn lijf wil hebben helaas.

Overige ingrediënten

Hydroxypropylmethylcellulose, microkristallijne cellulose, siliciumdioxide, l-leucine.

 
In het verleden heb ik ook weleens iets op die site besteld. Gezien wat het daar kost ten opzichte van iherb? Twee halen, 1 betalen! Kijk anders of je met iemand mee kan bestellen. Ik heb ook weleens voor een forumlid meebesteld. Maar ik ga niet opsturen enzo, hier af komen halen ;)

 
Alexandra als het mij bevalt wil ik volgende keer zeker wel mee bestellen als dat mag ja ;)

Voor nu bestel ik wel even zelf, want het liefst heb ik het binnenkort wel al binnen.

Je woont in regio rotterdam/Zuid-Holland?

Ben wel slapen haha

Lees het morgen wel.

Fijne nachtrust daar ;)

 
Grote nadeel van Iherb is voor sommigen toch de creditcard. Maar het is zo ontzettend veel goedkoper! Snap ook niet dat vitamientjenodig zulke woekerprijzen vraagt.

 
Voor mij persoonlijk wilde ik er nooit 1 omdat ik begrepen heb dat je er ook een schuld mee op kan bouwen. Maar ik gebruik hem nu alleen om suppelementen mee te bestellen. Weet eerlijk gezegd niet eens hoe ik hem anders moet gebruiken. En het kost geld, dat vond ik ook een nadeel.

 
Ik gebruik hem ook alleen om dingen te kopen op internet en je kan er een schuld mee opbouwen ja maar dat is makkelijk te voorkomen namelijk door dat niet te doen :|

En het kost geld: supplementen kopen bij vitamientjenodig.nl kost pas geld! :mrgreen:

 
Creditcard is inderdaad niet echt voordelig voor mij.

De ene[twee]keer dat ik zoiets in het jaar bestel om daar een creditcard voor te nemen vind ik over bodig, vooral omdat ik ook nog moet kijken of dit supplement zoden aan de dijk gaat zetten.

Daarnaast bestel ik het liefst zo min mogelijk supplementen en besteed ik het vrijwel allemaal aan de juiste voeding in de natuurwinkel en locale boer.

Als je vaker/veel besteld via Iherb kan ik het voordeel wel begrijpen ;)

En Breda is helaas te ver wel bedankt voor het aanbod Alexandra :)

 
Mijn creditcard was gratis trouwens :D

Woon je in de buurt van Deventer Jordy? Ik ga binnenkort toch weer wat bestellen bij Iherb dus misschien kan ik wat voor je mee bestellen?

 
Voor diegene die geen creditcard hebben, je kan een prepaid creditcard gebruiken. Hier zet je een bedrag op wanneer je wil bestellen bij bijvoorbeeld iherb en dat werkt helemaal goed.

zie https://www.moneybookers.com/ads/mastercard/

Als je voor de eerste keer besteld kan je 10 dollar korting krijgen met de cod: JIJ030

Deze code kan door iedereen gebruikt worden.

 
He Pike hoe krijg je dat voor elkaar dan,gratis? ;)

Woon helaas in de provincie Zuid-Holland, al lijkt het mij best leuk om eens wat gezichten van hier te zien hoor :) , maar de bezinekosten wordt dan wel gortig voor alleen ophalen.

Of ik moet een hele lekkere beestenbottenbouillon mee mogen eten of een lekkere lapje [grasgevoerd] rundvlees Pike ;)

Heb nu 2potjes Adrenal besteld via vitamientjes nodig wat totaal 300capsules maakt en kan ik goed beoordelen wat het voor mij doet lijkt mij.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.516
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan