ontgiften?!

Ik kreeg de creditcard gewoon erbij toen ik mijn rekening opende, zonder extra kosten.

Quote:
Of ik moet een hele lekkere beestenbottenbouillon mee mogen eten of een lekkere lapje [grasgevoerd] rundvlees Pike



Anders kom je een keer naar een WP forum bijeenkomst? Zie je voor hetzelfde geld veel meer mensen behalve ik :mrgreen:

 
Ben van plan om aankomende in November te gaan in Delft, maar neem aan dat jij daar niet bij bent ;)

Zal ook zeker kijken naar de wat verdere op afstand meetings, mocht de 1e meeting mij bevallen en het dus mag blijken dat dit geen gekke klu klux klan groep is waar ik in belandt ben sluit ik dat zeker niet uit ;)

 
Quote:
dus mag blijken dat dit geen gekke klu klux klan groep is waar ik in belandt ben



Nee joh! Heb je het topic "de relatie tussen mensen en varkens" niet gelezen? :mrgreen:

 
Hoi

Ben sinds een maandje beetje bij beetje mijn voeding aan het verbeteren.

Ben begonnen met bakken braden in kokosolie, vervolgens elke ochtend een yoghurt smoothie met daar in: rauw ei, eetlepel kokosolie, halve avocado, appel, klein beetje kaneel(niet elke dag of honing)

Beter en meer vlees en minder bewerkte producten.

Rauw melkse kaas.

Sinds 2 weken drink ik sole iedere ochtend en avond.

En sinds een week veel meer roomboter op desembrood en met bakken.

Appelazijn toegevoegd in me glas water met sole in de ochtend.

En elke dag 2 glazen rauwe melk.

Ik merk sinds ik appelazijn gebruik me niet helemaal lekker voel, of het moet toeval zijn.

Ben heel erg moe, ben licht in me hoofd, last van me nek (snel vermoeid gevoel) zwakke benen en armen, net alsof ik zwaar heb gesport en dan slappe trillende benen/arme heb, en vlagen van een zenuwachtigheid/nervositeit. Merk dan ook dat ik behoefte heb om even diep in te ademen. Zijn dit tekenen van ontgiften?

Verder zijn er wel is momenten dat ik me heel licht misselijk voel.

Ik eet nog wel eens slecht omdat ik dan bij andere mensen mee eet. Kan dat ook grote gevolgen hebben als je juist bezig ben met goede voeding.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.516
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan