Sinds een week of 3 drink ik s morgens een fruitsmoothie met wat bicarbonaat, chiazaad, honing, vit c poeder, geelwortel, lijnzaadolie, cocosolie, bittere amandelen, zeezout.
S avonds een beetje magnesiumcitraat voor de stoelgang.
Verder ook bio rundvlees, geitenmelk, salade, gember.
Ook ben ik begonnen met waterstofperoxide foodgrade. Helaas ben ik te vaak voor langere periode op pad en dus is 35 % geen optie ook omdat ik lees dat het 1 x pmnd ontlucht moet worden. Ik inhaleer het dus 3 x per dag 3% met een spray. Het voelt goed, en merk dat mijn lichaamstemperatuur verhoogt na gebruik. Een soort energiestoot.
Wie weet later eens een echte kuur.
Tot zover is de zeurderige buikpijn weggebleven waar ik lange tijd last van heb gehad en alle kleuren wel heb gezien zolangzamerhand.
Het begon met groene drab, toen gelig, geelgroen, en veranderde in groenig/geel grijs en de laatste dagen heel donker, zwartig zelfs met eigenaardige geur.
ZWARTE ONTLASTING kan als ik het goed heb 2 dingen betekenen, of een bloeding, of oud losgeweekt vuil?
Verder merk ik op dat ik niet dikker wordt.. terwijl ik redelijk wat vetten eet, roomboter, cocos, olijf, hennepzaadolie, lijnolie, gemixt palm/olijf/cocos bij bakken, door de salade, en smoothy. Dat verbaast me! Ik hoef niet af te vallen of aan te komen dus ik vind het wel prima, heerlijk zelfs al die vetten!
offtopic:
Ik hoopte door mijn veranderd eetpatroon dat mijn HAARUITVAL zou verminderen maar dat is jammer genoeg niet zo. Het blijft onverminderd uitvallen met jeuk, gevoelige hoofdhuid, dus zou wel schimmel kunnen zijn.
Zin in een agressieve shampoo heb ik niet echt maar weet niet wat te doen verder.
Wie o wie..