Eigenlijk - zie link van Mike - bestaat besmetting met bacteriën niet. Mijn beredenering zou zijn dat de besmetting met toxinen heeft plaatsgevonden door de vaccinatie (of inademing, parfums, plastics etc.), die toxinen worden door bacteriën het lichaam uit gewerkt en de uiting (ontgifting) daarvan is waterpokken, of mazelen, of wat ook maar. Ik zou dan denken dat een bepaald bestanddeel waterpokken tot gevolg heeft, een ander bestanddeel mazelen of iets anders. Alle uiting van ziekte zou je in dat geval tot de 'detoxreacties' kunnen rekenen, een poging van het lichaam zich te ontdoen van vergif en afval.
Het feit dat je dus schijnbaar 'besmet' kunt raken met ziekte zegt dan iets over de toxiciteit van je lijf. Op het forum van Bee stelde iemand dezelfde soort vraag maar dan mbt geslachtsziekte: 'hoe kan dát dan?' Bee antwoordde (helaas) dat dat toeval zou zijn omdat je nu eenmaal niet ziektes kunt 'oppikken'. Ik vind dat te gemakkelijk en bleef met dezelfde vraag rondlopen maar ik denk dat ik hem nu misschien zou kunnen beantwoorden: we leven met duizenden soorten toxinen in ons lichaam, misschien ook die waarvan de uitingsvorm van het detoxproces een SOA is omdat dat juist dat type bacterie aantrekt, en op die plek. 'Besmetting' met die bacterie vormt dan misschien de trigger tot ontgifting van die bepaalde toxine en is dan het begin van de SOA. Dat betekent dus ook dat als je die toxine niet bij je draagt je ook niet ziek wordt als je wél de bacterie oppikt.
Hilda