@Mike:
Quote:
Wat opvalt is dat telkens als ze onder hoogspanning staan ze een koortslip krijgen. Stress dus.
Het kan ook en-en zijn: dat je onder stress vatbaarder bent voor infecties (lijkt me ook niet meer dan logisch).
Dat weet ik van een naaste: die krijgt wondroos (bacterie) als die stress heeft.
Heel duidelijk. En wondroos is ook onmiskenbaar: er komt een rode, zich uitspreidende vlek op de huid inclusief koorts in het geval van die persoon die ik ken.
Voor mij bewijst de tussenkomst van stress als factor nog niet dat viri niet bestaan.
In elk geval vermoed ik ook wel bijnieruitputting bij die persoon overigens, maar wie heeft het niet tegenwoordig?
En bijnieruitputting triggert infecties ook, maar de factor stress is dan ook wel nodig nog.
Maar goed, ik ben in een mum van een tijd overprikkeld.
Ik kan overal stress uit putten als ik wil
Plus nog een aantal andere voorwaarden: dat je net genoeg microben uit dezelfde kudde die zichzelf in stand houdt, in je lijf hebt.
Daarnaast: ik heb van dichtbij iemand meegemaakt dat ze last kreeg van herpes bij de geslachtsdelen nadat ze met iemand de liefde of wat het was had bedreven. En die ander was nogal bedreven in die liefde of wat het was: de dorpsdokter: je weet hoeveel autoriteit van zo iemand afstraalt. Gelijk daarna (na die daad van liefde of wat het was) kreeg die persoon in mijn omgeving wat men noemt: herpes.
Dat komt dan toch niet van binnenuit (in eerste instantie)?
Dat kwam bij haar terug op momenten van stress ook, lekker lastig.
Ze kwam in contact met mensen die dit elke maand hebben/hadden over hun hele lijf soms.
Ik ben er nog niet van overtuigd dat dat sec alleen iets van milieuverontreiniging zou zijn.
Wel altijd onderliggend.
Iemand zonder verstoringen door gif- en ingespoten vaccinatiestoffen en straling krijgt volgens mij geen last van infecties, ook niet bij stress.
Maar als het eenmaal zover is, last van onderliggende verstoringen en infecties, ontkom je er niet aan te beginnen bij de infecties.
Dat is wat ik er tot nu toe van begrijp.