G
Guest
Guest
Colonquixote,
Ik heb het met jou gehad over die 24 uurs urine test waarvan ik zei dat ik er destijds zoveel aan gehad heb met name om de schildklierfunctie te bepalen maar ook de ATP productie en bijnierfunctie. Deze waren allemaal niet oke wat er met deze test wel uitkwam en bij de bloedtest veelal niet.
Dit gekoppeld aan de klachten en symptomen die ik had leverde een goed beeld op over waar de problemen lagen.
Ik lees hier bv: vanillylamandelzuur 0,43 (1,00-4,7)
en serotonine = 5-hydroxyindolazijnzuur 0,26 (1,00-20,00)
Wat volgens Ron Velthuis dan weer met de bijnieren te maken heeft.
Anyway, ik heb zelf geen test nodig, al zou ik wel graag willen weten hoe de 'cijfers'nu zijn nu ik mij inmiddels veel beter voel.
Ik vroeg mij af of jij deze test inmiddels ook gebruikt bij jouw klanten.
Ik heb het met jou gehad over die 24 uurs urine test waarvan ik zei dat ik er destijds zoveel aan gehad heb met name om de schildklierfunctie te bepalen maar ook de ATP productie en bijnierfunctie. Deze waren allemaal niet oke wat er met deze test wel uitkwam en bij de bloedtest veelal niet.
Dit gekoppeld aan de klachten en symptomen die ik had leverde een goed beeld op over waar de problemen lagen.
Ik lees hier bv: vanillylamandelzuur 0,43 (1,00-4,7)
en serotonine = 5-hydroxyindolazijnzuur 0,26 (1,00-20,00)
Wat volgens Ron Velthuis dan weer met de bijnieren te maken heeft.
Anyway, ik heb zelf geen test nodig, al zou ik wel graag willen weten hoe de 'cijfers'nu zijn nu ik mij inmiddels veel beter voel.
Ik vroeg mij af of jij deze test inmiddels ook gebruikt bij jouw klanten.