Quote:
Laten we voorlopig maar aannemen dat de professor zich niet verlaagd heeft tot ad hominem maar met 'feiten'komt.
Helaas... Ad hominem is toch wel gebruikt. Erg knap dat deze man met wie ik nog nooit een woord heb gewisseld zijn mening over mijn taalgebruik, intonatie en intentie weet in te vullen en vorm te geven aan het begin van het artikel. Ik besla geloof ik de hele eerste aliniea!!!!
Feiten? Hier de vetgedrukte tekst van het artikel:
Quote:
Tarwebrood is het "perfect chronisch vergif", werkt zelfs eetversalving in de hand. En energiedrankjes als red bull bevatten een gevaarlijk hoge dosis cafeine. De Maastrischts voedingshoogleraar Fred Brouns heeft schoon genoeg van al die voedingsmythes.
Hier kom ik
Quote:
Tarwe is slecht voor je. Zo simpel is 't", bijt het ene forumlid, Alexandra, het andere toe. Pirre had zich op het webforum laten ontvallen dat ze wekelijks circa anderhalf "zelfgebakken natuurdesembrood" nuttigt. Schoorvoetend bekende ze dat ze in haar dagelijkse maaltijden liever niets "iets volledig weglaat". Alexandra snapt dat volstrekt niet, laat ze op het Weston Price Forum - een website 'voor wijze tradities in voeding, landbouw en geneeskunst'- snibbig weten: "Waarom blijf je jezelf vullen met stoffen die niet goed zijn voor je? Waarom niet uitbannen wat niet goes is? iedere dag een beetje gif toedienen wabt de rest van de dag eet ik t niet." hoont ze.
Het geloof 'brood is ongezond', zo niet chronisch
giftigdat Alexandra predikt, is wijdverbreid, geruige het succes van boeken als De voedselzandloper.."
(geen zin meer om verder te typen, gaat niet meer over mij)"
Vervolgens laat Will Gerritsen, de journalist Proffersor Brouns aan het woord die er blijkbaar eens even goed voor gaat zitten! Tenminste, dat schrijft hij.
Ik vraag me de volgende dingen af. Mag iemand zomaar mij citeren en dat in de krant zetten? En niet alleen citeren, maar ook bepalen wat voor bedoeling, intenties en wijze van interpetatie ik de dingen heb geschreven.
Idem trouwens voor Pirre die hier een geblokkeerd profiel heeft. Beetje jammer dat de trol, ik bedoel journalist Will Gerritsen mij niet even persoonlijk heeft benaderd. Een kopie van het artikel had ik namelijk erg op prijs gesteld!