Hoi Lia,
Even over de taai taai, ik heb het gekocht als gluten en suikervrij... Nou zie ik op internet dat dat al niet klopt. De volgende ingredienten zitten erin.
Honing, water, roggelboem, koolzuur, koekkruiden, anijs, ei (alle ingredienten zijn biologisch staat op de verpakking. Het is ook een vers verpakt product, geen voorverpakt.
Alleen, roggebloem bevat wel gluten, dus dat klopt niet. Ik heb ze nu maar aan mijn vriend meegegeven, die vind ze ook erg lekker en kijkt niet zo nauw.
Voor de rauwe melk, als mijn collega dat voor me wil halen, bel ik eerst vantevoren naar de boer om de vragen die jij me gaf te stellen. Volgens mij staat die boer uit Hoogerheide in het lijstje waar de link hier op de site staat, of op voedingisgezond.nl. Moet ik even zoeken.
De verzorgingsprodukten zal ik ook eens naar kijken, niet aan gedacht, maar wel logisch natuurlijk.
Heeft iemand nog antwoord op mijn vraag of ik de slagroom die ik door de yoghurt wil doen eerst moet kloppen of er gewoon doorheen gieten?
Vanmorgen heb ik ontbeten met een grote kom volle bio yoghurt, scheut slagroom, chiazaden, lijnzaad, honing en kaneel.
Voor tussendoor heb ik een ei of 2
Lunch
Zelfgemaakte glutenvrije boterham met dik roomboter en kaas hmmm en een ei
Tussendoor:
bio katenspek waar niks in zit (zelf gevraagd aan de slager ;-) )
kaas
Tussendoor:
1 ei, of 2
Diner:
Bio rode kool
bataat (mag toch)
biefstuk of kipfilet
Vanavond ga ik ook de leverworst zelf maken.