oor-en keelpijn

  • Onderwerp starter Onderwerp starter eli
  • Startdatum Startdatum
Dank je wel allebei -:)

magnesiumsulfaat ( = bitterzout ) is wel heel wat anders toch ? In dat topic hebben ze het opeens over bitterzout namelijk.....

 
Bitterzout is compleet iets anders! Bitterzout zet je galwegen open en is ontzettend vies. Bica ondersteunt je nieren en alvleesklier en is niet lekker :p

 
Ha allebei vies dus :wink:

Het begint erop te lijken dat alles wat goed is/kan zijn voor je lichaam vies is..... bitterzout, bica, cod liver

 
*grijns* Het is inderdaad erg vies! Stond vanmorgen te kokken na mijn glas bica. Maar alles voor het goede doel en ik ben erg kort van geheugen, gelukkig.... Levertraan vindt ik lekker, maar die met kaneel niet. Moet nog 1,5 potje opmaken.

Heb net besloten morgen weer de grote leverzuivering te gaan doen. Op naar 4 glazen bitterzout.... Blegh! Maar o zo blij als er weer een lading stenen verdwenen is!

 
Quote:
How does UV-Aid help prevent ear infections? The inner ear has one of the highest concentrations of melanin in the body. UV-Aid produces hydrogen peroxide on the surface of the exposed skin, offering the benefits of hydrogen peroxide without the discomfort of liquid. We recommend using UV-Aid on ears as a matter of practice to help prevent ear infections.

http://www.uvaid.com/UV-Aid_ep_29.html

 
Ik hoop op een goede remedie want heb keel/amandel ontsteking en wordt elke dag iets erger. Het werd na een paar dagen wat minder maar nu weer erger , in het verleden kreeg ik daarvoor antibioticum en werd me verteld dat de amandelen eruit moeten bij herhaling .

Een week geleden had ik een lever/gal reiniging en een paar dagen daarna kreeg ik kleine hoeveelheid groene ontlasting wat ik nooit eerder had, zal het er mee te maken kunnen hebben. (vrijdag overigens drie amalgaam vullingen verwijderd op de juiste manier)

Zou het dan goed zijn om een koffieklysma te doen om de boel wat te reinigen?
Ik heb inmiddels al knoflook doorgesneden en achter de tanden gelegd voor drie uur daarna kamillethee met honing gespoeld en ik heb CBD olie gebruikt. H2O2 reageer ik niet op en zal dit nu wel werken als ik de dosis verhoog zoals Mike dat doet.

Ik heb geen trek in antibiotica maar als niets helpt wat moet ik dan.


 
Misschien gorgelen met propolisextract of propolistinctuur gebruiken? Thee van verse gember drinken of of een stukje gember kauwen wil ook wel helpen. Doet wel heel erg zeer overigens. Beterschap!
 
hoi Johnny,
misschien wel een goed idee, koffieklisma.
Dat heeft mij 2 jaar geleden gered, nou ja gered, zal het ws wel overleefd hebben, maar ik zat 2 jaar geleden totaal verstopt/vol na 2e tandartsbezoek met verwijderen van amalgaan. De vorige verwijdering was een maand daarvoor.
Het was net of mijn lichaam op slot zat, heel veel pijn en wist amper hoe ik nog liggen of bewegen kon.
Koffie klisma gedaan, 1e mislukte of iig geen resultaat.
Meteen erachteraan 2e gedaan en toen kwam er ongelooflijk veel bende uit mijn lijf en pijn verdween als sneeuw voor de zon.
 
Gorgelen met h2o2? En de propolis zou ik zeker ook een kans geven. 10 dr tinctuur in een beetje honing mengen en dit 3 keer per dag nemen, eventueel nog een druppel oregano olie (etherisch, therapeutische kwaliteit) hieraan toevoegen, brand wel een beetje ?
 
Ik lees meteen mee want ik gebruik een aantal tips ivm ontsteking onder mijn kroon. Heb al maanden oilpulling gedaan. Ik neem 3x X per dag 35% waterstof in. Soms die ik wat tea tree op de plek... Maar warm-koud blijft vervelend voelen.
Nu snap ik de link ook tussen burn-out en tinnitus ook...t zijn de bijnieren..

 
Dank voor de reacties,
Ik heb nu Propolis 50% extra geconcentreerde druppels want anders is hier niet te verkrijgen.
H2O2 35% 4 druppels in een glas water is die verhouding goed?
 
Ja extra geconcentreerd is niet verkeerd, dan zijn 10 druppels zeker genoeg. Om te gorgelen 4 dr 35%op een half glas (100 ml) doe ik ongeveer. Sterkte ermee!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan