Angelface
Well-known member
Doe Zelf Normaal
doezelfnormaal.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach ja. Daar hebben ze het zelf naar gemaakt. En nu schijten ze in hun panty jammer johDoe Zelf Normaal
doezelfnormaal.nl
Zou ook nog kunnen.
Willem heeft gelijk. Ik las vanmorgen dit artikel welke Mike ook geplaatst heeft waarin staat dat de Stentor de boeren een doorgang gaf. Eerlijk gezegd betwijfel ik of dat waar is en zie het meer als een vals bericht om verwarring te zaaien. Stentor is dpg.Moest ook nog even aan deze denken:
Bekijk bijlage 13025
Stentor is DPG, maar de mensen die daar voor werken zijn dat niet. Mij bereiken ook berichten van politiemensen die met de duim omhoog de boeren aanmoedigen!Willem heeft gelijk. Ik las vanmorgen dit artikel welke Mike ook geplaatst heeft waarin staat dat de Stentor de boeren een doorgang gaf. Eerlijk gezegd betwijfel ik of dat waar is en zie het meer als een vals bericht om verwarring te zaaien. Stentor is dpg.
Politiemacht houdt 'bevrijdingsactie' boeren tegen in potdicht Apeldoorn
De politie heeft boeren die onderweg waren naar een politiebureau in Apeldoorn om gearresteerde boeren te bevrijden woensdagavond tegengehouden. Agenten sloten onder meer de toegang tot de Gelderse stad vanaf de A1 af. Vanwege de dreiging gold de hele avond een noodverordening. De boeren dropen...www.nu.nl