Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Exit Omzigt.... pleit voor levenslange gevangenisstraf voor kamerleden die boeren belemmeren hun werk uit te voeren.
Klopt helemaal! De meeste agenten laten de mensen hun gang gaan, zolang er maar geen gevaarlijke situaties ontstaan. De meesten snappen dondersgoed dat we er niet voor onze lol staan en zat andere dingen te doen hebben. Heel wat maken selfies met de demonstranten en zijn het met hen eens, deel dat soort foto's niet op social media in verband met hun privacy. Af en toe komt er een aantal bussen met opgefokt volk van buiten de regio, die zich direct agressief opstellen, lijkt er wel op dat ze hopen dat het uit de hand loopt.Stentor is DPG, maar de mensen die daar voor werken zijn dat niet. Mij bereiken ook berichten van politiemensen die met de duim omhoog de boeren aanmoedigen!
Mike
Deze video is niet van nu! ( Bruls ) Kijk naar de dikke jassen en het condens wat ze uitademen. Scherp blijvenNet zoals die eeuwige legerkleding van Zelensky. Wat een potsierlijke figuren zijn het toch!
Mike
Ik herken het, is van een paar jaar terug van de boerenprotesten, ergens einde van het jaar.Deze video is niet van nu! ( Bruls ) Kijk naar de dikke jassen en het condens wat ze uitademen. Scherp blijven
Oké dat zou kunnen idd en alleen maar goed om te horen.Stentor is DPG, maar de mensen die daar voor werken zijn dat niet. Mij bereiken ook berichten van politiemensen die met de duim omhoog de boeren aanmoedigen!
Mike
Dan moeten ze het niet aankondigen! Ik snap dat dus gewoon niet.Dit gaat echt te ver hoor
Aan de andere kant?? Waar is het leger?
Die werken waarschijnlijk niet mee dus dan maar de marechaussee.
Pantserwagens en shovels: marechaussee klaar om boeren op Schiphol tegen te houden
Pantserwagens en shovels: marechaussee klaar om boeren op Schiphol tegen te houdenwww.nhnieuws.nl
mwoah, laat ze maar zweten, Schiphol kan later ook.Dan moeten ze het niet aankondigen! Ik snap dat dus gewoon niet.
Ja dat snap ik ook niet idd! Ik zeg overal zijn! Dan blijven ze zwoegenDan moeten ze het niet aankondigen! Ik snap dat dus gewoon niet.