Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat is zeker waar. Maar dat het tot schieten komt zoaks gisteravind in Heerenveen gaat echt te ver.Allemaal noodzakelijk dit. Het contrast tussen vredelievende boeren en demonische ordehandhavers moet zo groot worden dat iedereen dit onrecht ziet en er van walgt, het is niet anders.
Mike
Je hebt daar zeker gelijk in ik denk daar ook zo over!Helaas ook noodzakelijk. Er gaan mogelijk doden vallen, want als dit al na 2 dagen gebeurt houd ik mijn hart vast voor de komende dagen. Vrijheid moet bevochten worden, het komt niet vanzelf. Nu wordt duidelijk dat het OORLOG is.
Mike
Ergens hoop ik dat dit eenmalig was en andere agenten niet zijn voorbeeld zullen volgen. Heb de hoop dat toch meer mensen wel gaan zien wat er werkelijk gebeurd na wat er gister is gebeurd.Helaas ook noodzakelijk. Er gaan mogelijk doden vallen, want als dit al na 2 dagen gebeurt houd ik mijn hart vast voor de komende dagen. Vrijheid moet bevochten worden, het komt niet vanzelf. Nu wordt duidelijk dat het OORLOG is.
Mike
Nog niet er moeten eerst nog meer mensen wakker worden! Vandaag weer DC's vastzetten dat de mensen niks meer te eten hebben,dan worden ze vanzelf wakker en weten ze dat ze niet zonder boeren kunnen. En ook hier geldt 4/6% lost forever!Zijn hier mensen die naar Den Haag gaan vandaag? Wat denken jullie, gaat het vandaag zo massaal worden in Den Haag dat Rutte op stapt? Persoonlijk denk ik van niet eigenlijk. Teveel mensen slapen nog?
Nieuwe wet hè bij de politie vanaf afgelopen 1 juli dit gaat niet de laatste keer zijn geloof me. In Den Haag gaat het ook fout vandaag maar wat Mike zegt klopt zeker!Ergens hoop ik dat dit eenmalig was en andere agenten niet zijn voorbeeld zullen volgen. Heb de hoop dat toch meer mensen wel gaan zien wat er werkelijk gebeurd na wat er gister is gebeurd.
Heeft amnesty welke onderdeel is van de elite zich al uitgesproken over het schieten op boeren in Heerenveen gisteravond? Heeft mark Rutte al van zich laten horen of zit ie te bibberen in zijn schuilkelder? Spoed pers conferenties lukte met Corona maatregelen prima toch? Oh en Peter r de vries die neergeschoten werd, was dat niet zelfde avond nog…dat heel Nederland nu maar mag zien wie al deze lui zijn en stoppen met het tolereren ervan.
Helaas ook noodzakelijk. Er gaan mogelijk doden vallen, want als dit al na 2 dagen gebeurt houd ik mijn hart vast voor de komende dagen. Vrijheid moet bevochten worden, het komt niet vanzelf. Nu wordt duidelijk dat het OORLOG is.
Ja zo denk ik er denk ik ook over. Maar er zijn op dit moment geen boeren bij dc. Alleen in het noorden. En vandaag is DH. Vermoedelijk gaan de meeste vandaag daarheen. Moeten wij dan niet ook?Nog niet er moeten eerst nog meer mensen wakker worden! Vandaag weer DC's vastzetten dat de mensen niks meer te eten hebben,dan worden ze vanzelf wakker en weten ze dat ze niet zonder boeren kunnen. En ook hier geldt 4/6% lost forever!
Geen boeren bij DC? Geloof me maar van wel. In Drachten zijn ze al bezig en wij gaan ook weer op pad met een groep. Dit is nog lang niet voorbij het begint pas netJa zo denk ik er denk ik ook over. Maar er zijn op dit moment geen boeren bij dc. Alleen in het noorden. En vandaag is DH. Vermoedelijk gaan de meeste vandaag daarheen. Moeten wij dan niet ook?