Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De handhaving krijgt even flink de wind van voren en druipt af.
Mooi!Een bescheiden vriendelijke viaductactie A50 t h Epe/Heerde
20 man en als je een beetje interactie zoekt krijg je 80 % reacties terug v d automobilisten( in hun veilige mobiel) en truckers.
Bekijk bijlage 13483
Welke topic beveel je aan? Extreme droogte heeft volgens mij wel met de (oorlog tegen de) boeren te maken.Heeft weinig met boeren te maken, zijn andere topics voor.
Mike
Doel je op mijn bericht of op dit Twitter bericht die in dezelfde post staat? Geen idee waar nu aan gerelateerd word met dit Twitter bericht erbij. Maar als het verkeerd is geplaatst zal het in een ander geschikter topic geplaatst kunnen worden. Dit topic geeft eveneens uitleg van de banden die picnic heeft met Bill Gates. Als het niet goed is verwijder dan maarHeeft weinig met boeren te maken, zijn andere topics voor.
Mike
De handhaving krijgt even flink de wind van voren en druipt af.
Eens!Niet OK. Ze had haar punt al gemaakt foen ze zei dat die handhaver en agent aan de veekeerde kant van de geschiedenis staan en ze dropen af. Al dat gescheld en getier voedt alleen maar het Beest, het getuigt van de ontmenselijking en demoniaering die mensen elkaar nu al veel te lang aan doen. Gecontroleerde kwaadheid = . Ongecontroleerde kwaadheid =.
Bonusopmerking: ondanks de verkeerde macht die deze handhaver vertegenwoordigt had ik aan zijn kant gestaan als hij zich deze boze tirade niet had laten welgevallen. No way dat ik zo'n grote waffel zou hebben gepikt van zo'n ongeleid projectiel als dat wijf!
Mike