oorlog tegen de boer

Mensen, trap hier niet in! De media en politiek zijn plotsklaps pro-biologisch en kleinschalig. Hiermee kunnen ze de reguliere en grootschalige landbouw en veeteelt demoniseren. Ze proberen linksige alternatieve en vegetarische EkoPlaza-bezoekers zo te keren tegen de intensieve veehouderij en tegen het gebruik van kunstmest en bestrijdingsmiddelen, zie ook de recente reactie van Ruubz.

Wat deze lui niet begrijpen is dat GEEN ENKELE boer een toekomst heeft volgens het WEF/BBB-plan. Eerst komen ze voor de grote jongens, daarna voor de kleintjes. Als we nu niet snappen dat het gaat om ALGEHELE ONTEIGENING zijn we reddeloos verloren, want na de boeren zijn de burgers aan de beurt!

Van mij mag de bioindustrie en het grootschalig gebruik van pesticiden, antibiotica, groeimiddelen etc. vandaag nog verdwijnen, maar niet onder deze duivelse agenda. Zet daarom je principes aan de kant, die komen later wel. Het enige principe waar we nu voor moeten strijden is VRIJHEID!

Mike
Mooi samengevat 🙏🏻

Niet OK. Ze had haar punt al gemaakt foen ze zei dat die handhaver en agent aan de veekeerde kant van de geschiedenis staan en ze dropen af. Al dat gescheld en getier voedt alleen maar het Beest, het getuigt van de ontmenselijking en demoniaering die mensen elkaar nu al veel te lang aan doen. Gecontroleerde kwaadheid = 👍. Ongecontroleerde kwaadheid =👎.

Bonusopmerking: ondanks de verkeerde macht die deze handhaver vertegenwoordigt had ik aan zijn kant gestaan als hij zich deze boze tirade niet had laten welgevallen. No way dat ik zo'n grote waffel zou hebben gepikt van zo'n ongeleid projectiel als dat wijf!

Mike
Ik vind id. dat deze vrouw door haar MANIER van doen, dus de manier waarop ze iets zegt, de bewoording, zichzelf omlaag haalt en wat mij betreft asociaal overkomt. Jammer, zo moet het dus niet. Men kan best zijn statement maken maar netjes blijven. Maar goed, in zo'n situatie is het ook niet gemakkelijk.

Dorothé

• Leuk
Waarderingen: Binc
Ik vind id. dat deze vrouw door haar MANIER van doen, dus de manier waarop ze iets zegt, de bewoording, zichzelf omlaag haalt en wat mij betreft asociaal overkomt. Jammer, zo moet het dus niet. Men kan best zijn statement maken maar netjes blijven. Maar goed, in zo'n situatie is het ook niet gemakkelijk.

Dorothé
Jawel, gewoon zelfbeheersing. Nu valt dat misschien niet zo op want voor de goede zaak en zo, maar als dit haar conflictmodus is dan kun je daar maar beter geen relatie mee hebben!

Mike

Nou, nou, een beetje inhouden mag wel, die man doet ook maar gewoon zijn werk. :ROFLMAO:
:ROFLMAO:
Nou, zo krijg je dus helemaal niemand aan je kant. Die agent doet niks. Zou gewoon denken zoek het uit en blijf jezelf maar lekker opwinden. Bij die vrouwen zit er inmiddels ook een programmaatje ingeslepen dat meteen alles wat blauw is afgezeken moet worden. Maar dat is wat ik erover denk

Doel je op mijn bericht of op dit Twitter bericht die in dezelfde post staat? Geen idee waar nu aan gerelateerd word met dit Twitter bericht erbij. Maar als het verkeerd is geplaatst zal het in een ander geschikter topic geplaatst kunnen worden. Dit topic geeft eveneens uitleg van de banden die picnic heeft met Bill Gates. Als het niet goed is verwijder dan maar
Zie nu dat het aan lievergezond bedoeld was. Excuus, soms lastig om al die replys en berichten goed te lezen wie op wie reageert.

Maar over de brand zelf, zou goed mogelijk kunnen zijn dat de puppets van wef dit zelf hebben gedaan om de boeren in kwaad daglicht te zetten. Mijn vermoeden.

Jawel, gewoon zelfbeheersing. Nu valt dat misschien niet zo op want voor de goede zaak en zo, maar als dit haar conflictmodus is dan kun je daar maar beter geen relatie mee hebben!

Mike
Ja, daar heb je gelijk in. Ik zou ook niet graag met zo'n vrouw vergeleken willen worden als zijnde van een en dezelfde groep. Ik schrok echt van het lage niveau waarop ze het bracht.
Zulke mensen maken het voor anderen kapot door een slecht beeld neer te zetten. Het beeld van een agressief viswijf. Zeer zeer jammer.
Zij moet gas terugnemen en ik moet misschien wat meer gas geven. Ik kruip snel in mijn schulp en daar bereik je evenmin iets mee.

Dorothé

Niet OK. Ze had haar punt al gemaakt foen ze zei dat die handhaver en agent aan de veekeerde kant van de geschiedenis staan en ze dropen af. Al dat gescheld en getier voedt alleen maar het Beest, het getuigt van de ontmenselijking en demoniaering die mensen elkaar nu al veel te lang aan doen. Gecontroleerde kwaadheid = 👍. Ongecontroleerde kwaadheid =👎.

Bonusopmerking: ondanks de verkeerde macht die deze handhaver vertegenwoordigt had ik aan zijn kant gestaan als hij zich deze boze tirade niet had laten welgevallen. No way dat ik zo'n grote waffel zou hebben gepikt van zo'n ongeleid projectiel als dat wijf!

Mike
Keurig verwoord daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn.
Je kan je punt net zo duidelijk maken zonder geschreeuw en gescheld.

Hou woensdag 13-7 -2022 vrij om ons te ondersteunen bij het Provinciehuis‼️ Dan is het D-Day en moeten we allen staan voor onze rechten‼️ Dan is het erop of eronder❗❗❗❗

We hebben de afgelopen 2 dagen voor het provinciehuis gestaan omdat we wisten dat hun ‘bedrijfsuitje’ naar Terschelling niet door zou gaan en dat hun agenda dus volkomen leeg was. De laffe honden zijn niet op komen dagen en het enige wat ons nog aangeboden is was een afspraak te maken voor volgende week woensdag met de staten leden en we hebben ook gevraagd of de Commissaris van de Koning erbij kan zijn.

Echter wat zij niet weten is het volgende: de tijd van discussiëren is voorbij want daar hebben ze eergisteren en gisteren 48 uur de tijd voor gehad. Wij gaan daar ons statement maken onderbouwd met feiten en daarna krijgen de statenleden de kans om een handtekening te zetten om ALLE stikstof regels van tafel te krijgen en dan is de lont uit het kruitvat🧨‼️ Geven ze hier geen gehoor aan dan staan ze niet achter de boeren en de inwoners van ons mooie Friese land en mogen ze wat mij betreft wel permanent thuis blijven‼️

Waar❓ Tweebaksmarkt 52 Leeuwarden
Wanneer❓13-7-2022
Wie❓ IEDEREEN‼️

De tijd dat wij een afspraak hebben volgt nog maar wat ons betreft staat de straat ’s morgens vroeg al helemaal vol!! Komt allen en zeg het voort!!

Mike

Boeren die akkoord gaan met de uitkoopregeling van de overheid mogen niet elders in Nederland een nieuwe veehouderij beginnen. Ook niet als vennootschap, samenwerkingsverband of in andere vormen.

Wanneer je tekent voor akkoord, mag je nooit meer agrarische werkzaamheden uitvoeren, het werk wat mogelijk generaties lang is gedaan stopt dan abrupt.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan