oorlog tegen de boer

Ik ben geen voorstander van ongezondheidstaks of welke taks dan ook, anders dan een vlaktaks. Je zult merken dat als al die wereldwijde handelsverdragen wegvallen de producten van grote corporaties ineens stervensduur zullen gaan worden, taks helemaal niet nodig. Laat de vrije markt maar beslissen en de consument maar de ware prijs van dergelijke producten betalen, dan zijn ze gauw genezen. Het enige wat de overheid moet doen is zich terugtrekken uit corrupte handelsverdragen, kartelvorming tegengaan teneinde de vrije markt te garanderen voor het midden- en kleinbedrijf en overgaan op een vlaktaks (bijv. 15% omzetbelasting op alle nieuwe producten), alsmede zelf zorg dragen voor geldcreatie (op basis van dekking door edelmertalen) en dit niet overlaten aan private bedrijven (centrale banken). De vrije markt en de consument reguleren zichzelf, geen enkel stimuleringsfonds of subsidiepotje verder meer nodig.

Mike

Laatst bewerkt:
Dat is geweldig nieuws! Zijn rechters zich aan het indekken door nu dan toch eindelijk ook echt recht te spreken? Het is absurd dat een burgemeester een 'noodverordening' kan uitvaardigen die een GRONDRECHT (demonstreren) zou overstijgen!

Mike
Ja ik was ook verbaasd om te lezen dat de rechter akkoord is. Dus kom maar op het commentaar van bruls. Tot nog toe is ie stil 😂

Dat is geweldig nieuws! Zijn rechters zich aan het indekken door nu dan toch eindelijk ook echt recht te spreken? Het is absurd dat een burgemeester een 'noodverordening' kan uitvaardigen die een GRONDRECHT (demonstreren) zou overstijgen!

Mike
Geen uitspraak van de rechter, onderhandelingen tussen FDF en Nijmegen.

Ja hoorde gister ook dat er maar 50 trekkers toegestaan zijn. Vind het alsnog een grote poppenkast eerlijk gezegd

Ja echt .... FDF laat zich gewoon bepiepelen.

• Leuk
Waarderingen: Binc
Ja echt .... FDF laat zich gewoon bepiepelen.
Dat is maar net hoe je het bekijkt alleen het feit dat Bruls wil onderhandelen over wat wel of niet mag is geeft al aan hoe diep de angst zit.
Het is maar de vraag of en hoe ze zich gaan houden aan de regels.
Het is te hopen dat er nog wat leuks uit de hoge hoed word getoverd wat niet is besproken.

Dat is maar net hoe je het bekijkt alleen het feit dat Bruls wil onderhandelen over wat wel of niet mag is geeft al aan hoe diep de angst zit.
Het is maar de vraag of en hoe ze zich gaan houden aan de regels.
Het is te hopen dat er nog wat leuks uit de hoge hoed word getoverd wat niet is besproken.

Als je het bekijkt in de zin van het is een grondrecht om te demonstreren.....
Dan is er geen enkel punt ter discussie meer ....

Kent iemand deze persoon? Eerst gaat over boeren en.boodschappen doen rechtstreeks bij de boer en ook nog stukje over BBB Carolien vd Plas
Ja Robert Valentine is de lijsttrekker van de libertarische partij. Ik ondersteun het libertarische gedachtengoed maar in een onvrije wereld is het lastig om ineens een vrijstaat op te richten. De libertarische partij wil bijv. als tussenstap voor iedereen een basisinkomen. De reden is om de verzorgingsstaat uit te kleden. Dat vind ik op zich wel goed, maar iedereen een basisinkomen geven klinkt ook weer verdacht links. Ik ben daar niet voor. Ook niet als tussenstap. Ik vind dat ook een raar standpunt voor een libertarische partij. Die ander is Boris vd Ven. Hij komt uit de gamewereld en is een diehard bitcoiner. Ik mag graag naar hun podcasts luisteren.

Laatst bewerkt:
OK, not my posse dus. Ooit was ik libertarisch gezind, maar nu ben ik oerconservatief. Het libertarische gedachtegoed is mij te 'progressief rechts' (stiekem toch links) en met BTC heb ik al helemaal niets, zoals bekend. Next!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.544
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan