Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja stiekem links ja: eens.OK, not my posse dus. Ooit was ik libertarisch gezind, maar nu ben ik oerconservatief. Het libertarische gedachtegoed is mij te 'progressief rechts' (stiekem toch links) en met BTC heb ik al helemaal niets, zoals bekend. Next!
Mike
Dat hij voor basisinkomen staat wist ik niet, heb toevallig alleen deze podcast geluisterd, klonk allemaal goed wat hij zei maar is het dus net niet.Ja Robert Valentine is de lijsttrekker van de libertarische partij. Ik ondersteun het libertarische gedachtengoed maar in een onvrije wereld is het lastig om ineens een vrijstaat op te richten. De libertarische partij wil bijv. als tussenstap voor iedereen een basisinkomen. De reden is om de verzorgingsstaat uit te kleden. Dat vind ik op zich wel goed, maar iedereen een basisinkomen geven klinkt ook weer verdacht links. Ik ben daar niet voor. Ook niet als tussenstap. Ik vind dat ook een raar standpunt voor een libertarische partij. Die ander is Boris vd Ven. Hij komt uit de gamewereld en is een diehard bitcoiner. Ik mag graag naar hun podcasts luisteren.
En de foto:Toch geen boetes nadat demonstranten vlag ondersteboven hangen aan Torentje
Vier mensen hebben zaterdag een omgekeerde Nederlandse vlag bij het Torentje op het Binnenhof in Den Haag gehangen. Toen de politie kwam is er proces-verbaal opgemaakt.www.nu.nl