oorlog tegen de boer

Ja Robert Valentine is de lijsttrekker van de libertarische partij. Ik ondersteun het libertarische gedachtengoed maar in een onvrije wereld is het lastig om ineens een vrijstaat op te richten. De libertarische partij wil bijv. als tussenstap voor iedereen een basisinkomen. De reden is om de verzorgingsstaat uit te kleden. Dat vind ik op zich wel goed, maar iedereen een basisinkomen geven klinkt ook weer verdacht links. Ik ben daar niet voor. Ook niet als tussenstap. Ik vind dat ook een raar standpunt voor een libertarische partij. Die ander is Boris vd Ven. Hij komt uit de gamewereld en is een diehard bitcoiner. Ik mag graag naar hun podcasts luisteren.
Dat hij voor basisinkomen staat wist ik niet, heb toevallig alleen deze podcast geluisterd, klonk allemaal goed wat hij zei maar is het dus net niet.

Farmers Defense Force bij de Nijmeegse vierdaagse​

Tijdens de 4e dag van de Nijmeegse vierdaagse (De dag van Cuijk) heeft Farmers Defence Force (FDF) laten zien waar de boeren goed in zijn. Zij deelden Melk, Kaas, Fruit en de symbolische Gladiolen dit werd door de wandelaars enorm gewaardeerd.

• Leuk
Waarderingen: Binc

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan