oorlog tegen de boer

Laatst bewerkt:
1658774730181.png

De oorlog is nu echt verklaard!! Stoom uit mijn oren.

Einde kringlooplandbouw is in zicht.
Van de 35.000 veehouderij bedrijven, moeten direct 11.200 stoppen.

In indirect worden 17.600 bedrijven ingekrompen, waardoor het bestaansrecht onmogelijk is. Kunt u tellen!

Zonder stront komt er bij een akkerbouwer niets uit de grond.

Is deze al voorbij gekomen? Ik heb effe een week vakantie in eigen stad gehad, dus heb niet alles nauwkeurig bij kunnen houden.

Mike

You're watching a movie. Enjoy the show. 🍿

Mike
En nu hopen ze natuurlijk dat de steun voor de boeren stopt. Want niemand wil toch gelijk gesteld worden met complotdenkers, wappies, rechts extremisten etc.
Ik ben benieuwd wat al die mensen nu gaan doen die nu pas wakker zijn geworden a.g.v. het stikstofprobleem. Kruipen die weer snel in hun schulp? Zijn ze net zo laf als alle anderen in de coronacrisis?

Of is dit de bekende druppel? De mensen zien nu misschien nog meer in wat een onzin het is dat alles maar met extreem rechts vergeleken wordt.

Op de NOS:
Op sociale media staan radicaal-rechtse politici in contact met complotdenkers, corona-activisten, geradicaliseerde boeren en influencers uit allerlei landen.
Wat de groepen lijkt te verbinden is een wantrouwen in instituties en afkeer van wat zij zien als een elitair globalistisch establishment, zegt Van Buuren.
Elk protest dat enigszins binnen dat kader valt, wordt doelbewust aangegrepen om de eigen agenda zichtbaarder te maken.
"Nu corona wat naar de achtergrond is verschoven, zijn de boeren daarvoor in de plek gekomen."
Complottheorieën die eerder te horen waren bij protesten tegen onder meer coronamaatregelen, worden rondom het boerenprotest gerecycled
.
Dorothé

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug