Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker want ik reed zowat het water in omdat ik naar de vlaggen keek. vd Oekraiene vlaggen en regenboogvlaggen hebben we tenminste geen last.Zaterdag hingen ze er nog. Het zag er wel gevaarlijk uit hoor.
Klopt, waar ik mijn A2 melk haal zijn ze ook niet echt wakker. Ze willen ook niet geassocieerd worden met protesterende boeren, bij hun dus ook geen omgekeerde vlag op het erf. Kijken hoe ze straks praten als de brief van onteigening op de deurmat valt. Dat hoop ik natuurlijk niet voor ze.Boeren zijn nog lang niet wakker.
Mike
Zoek een andere boer zou ik zeggenKlopt, waar ik mijn A2 melk haal zijn ze ook niet echt wakker. Ze willen ook niet geassocieerd worden met protesterende boeren, bij hun dus ook geen omgekeerde vlag op het erf. Kijken hoe ze straks praten als de brief van onteigening op de deurmat valt. Dat hoop ik natuurlijk niet voor ze.
Nee want A2 melk is hier verder niet in de buurt te vinden helaas anders had ik dat allang gedaan..Zoek een andere boer zou ik zeggen