Nou zeg het maar eens of oneens.
Zelf denk ik dat we van de glyfosaat af moeten maar nog niet makkelijk kunnen.
Oneens. Weg met dat Monsanto-gif!
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou zeg het maar eens of oneens.
Zelf denk ik dat we van de glyfosaat af moeten maar nog niet makkelijk kunnen.
stellingIn één keer 3 koeien dood aan 'blauwtong-' vergiftiging ! bij de bioboer waar wij rauwe melk betrekken.
Zo doen ze dat dus.
In principe hebben runderen weinig tot geen problemen met dat blauwtonggif dus moeten ze haast wel een overdosis hebben gehad. Gesproeid ?
Kwam net dit bericht tegen op Telegram:Hoi, ik hoorde vandaag via via dat ivermectine ook zou helpen tegen blauwtong virus. Weet een van jullie hier wat van? Ik kon hier via zoeken in forums niet veel vinden.
een nosode gemaakt van het Blauwtong"virus", ..in de homeopathie wordt dit gezien als een heftig middel..Kwam net dit bericht tegen op Telegram:
Bekijk bijlage 33195
Samen met de kundige orthomoleculair therapeut Willemijn, en een schapenhouder, wilde de Hahneman Apotheek een homeopathisch middel potentiëren ten behoeve van de behandeling van Blauwtong. Er zijn swaps afgenomen bij enkele schapen en op basis hiervan is een middel bereid. Dit is te bestellen door een ieder arts die recepten mag uitschrijven. Het middel is beschikbaar in 5 potenties, waaronder 12K, 30K, 200K en MK, op basis van recept. Het is dus niet vrij te bestellen over de toonbank. Wil jij dit middel bestellen voor jouw dieren, vraag dan een homeopaat, orthomoleculair therapeut of ander therapeut, of ze voor jou dit middel kunnen voorschrijven. Dit kunnen ze dan bij Hahneman bestellen.
#blauwtong #btv3 #btv #bluetongue #schaap #schapen
Vind een homeopaat | Vereniging Homeopathie
Vind hier een erkende homeopaat bij jou in de buurt.vereniginghomeopathie.nl