de wijze waarop nu de visserij een grote slag wordt toegediend, is weer erg bijzonder. Hiermee bedoel ik de krokodillen van het kabinet. Terwijl, als je zo onhandig onderhandeld, dit natuurlijk de uitkomst is. Dus ik denk dat het de uitkomst is die ze voor ogen hadden en Carolaatje zit vol in het team (of is dom, volgens de theorie van Mike kan beide).
oorlog tegen de boer, oorlog tegen de visserij = oorlog tegen de voedselproductie
= ook oorlog tegen banen ----> https://www.facebook.com/588528924658633/photos/a.609533205891538/1160301380814715/?type=3&theater
+ hoge en stijgende zorgkosten
+ hogere en stijgende energiekosten
iemand liet laatst een mooi kaartje zijn van de footprint van de landen in de wereld. Afrika ed scoort erg goed (je weet wel Afrika is dat continent waar mensen zo fijn wonen met zo'n lage footprint dat ze met massa hierheen komen)
Mogen wij ons ook voorbereiden, als het niet gestopt wordt, op een leven in armoede?
Als ik hoor hoe vaak, sommige wakkere veel postende mensen, op fb geblocked worden en websites in hun linken niet goed werken zeg ik we schuiven op van communisme light naar communisme medium (uitleg hiervan doet Mike graag in een lezing!)
Ik wil hierbij iedereen oproepen die deze visie met mij deelt, om als je actief bent op social media, boeren en vissers te steunen. Wij zijn een van de steunpilaren en zijn met veels te weinig en veels te druk ( alle regelsshit bijhouden, niet te geloven hoe complex het inmiddels is) om ons zelf in ons uppie te verdedigen. Help mee!