oorlog tegen de boer

Rare uitspraak van FDF. Wilders is toch juist degene die de boeren steunt. Waarom dan deze uitspraak?

?s=20

Hopelijk dat Mark den Oever hier duidelijkheid over kan geven. En die Jeroen van Maanen eruit knikkeren. Dit is gewoon heel dom om zoiets te zeggen als FDF. Ik ben het met Beppie eens dat ze maar beter terug kunnen nemen om Wilders als clown en niet welkom te heten. FDF verliest op deze manier steun. Ook die van mij als ze achter deze uitspraak blijven staan.

Geen idee. Maar dan lijkt me dat FDF dit via andere kanalen wel had gecommuniceerd. Bovendien zag ik gister een filmpje van Jeroen van Maanen waarin hij heel lovend is over CDA op het podium. Heb ik nu alleen niet paraat.

dit las ik ergens:
Bezorgde burger
Pagina leuk vinden
14 uur
Verbijsterend,
Deze bezorgde burger was, net zoals elke keer, op weg naar Den Haag om de boeren burgers te steunen en om live beelden van de demonstratie op Facebook uit te zenden.
In de auto, alvast luisterend naar de sprekers op het podium, was het maar goed dat ik een gordel vast zat, want ik viel zowat van mijn stoel.
Wat is er gebeurd met de harde actie club het FDF?
Eerst vergaten ze de burgers, wat raar is want ze willen toch onze steun en zelf zijn ze ook burgers.
Maar goed, dat is misschien aan ons Bezorgde burger om ons daar druk over te maken, wij staan immers voor alle burgers, ook diegene die boer zijn van beroep.
Vergissing, kan gebeuren, maar het werd nog veel erger.
Daarna kreeg namelijk een groep van het anti Nederlandse politieke kartel, het CDA, spreektijd op het podium.
Na deze hoos van leugens en bedrog werden uitgebreid de 2 oppositiepartijen FvD en PVV, inclusief haar miljoenen achterban, die wel opkomen voor de boeren en burgers maar als oppositie alleen maar oppositie kunnen voeren, publiekelijk verketterd door het FDF als of ze in de regering zitten en kreeg de PVV geen eens een podium om vage redenen.
Zelfs werd Mandela uit Zuid Afrika aangehaald, die inmiddels bekend staat om zijn onteigening van het land van de blanke boer, en het nummer "kill de boer", die viraal ging op internet.
Maar voor ons moest het ergste nog komen, het FDF riep zelfs op aan iedereen om op het CDA te stemmen aankomende verkiezingen!
Dus, ze staan te demonstreren tegen het regerings beleid van o.a. het CDA, maar stemt u vooral het CDA?
De partij die liever EU vlaggen ziet dan de Nederlandse driekleur op uw trekker, de luchtvaart als schoon bestempeld en boeren land als vervuilend, en zelfs onlangs nog voor een CETA verdrag heeft gestemd!?
Met stomheid geslagen en teleurgesteld keerde ik maar weer om naar huis en nam ik het uitzicht van de boeren landerijen in me op als of ik er een foto van maakte in mijn hoofd.
Als we namelijk zo doorgaan, zal het uitzicht namelijk de komende 10 jaar rap veranderen, weilanden worden bijna allemaal industriële en stedelijke gebieden en boeren zullen arme burgers zijn.
Dit lijkt wel op een deal met de duivel.
De grootste en oppositiepartijen en tegenstander van het anti boeren kartel, en dus ook van het CDA, publiekelijk af te vallen en daardoor een tweedeling creëren in de achterban is de deal geworden?
Dit voor de onrealistische hoop dat de anti boeren en burgers partij het CDA die in de afgelopen 60 jaar nog nooit heeft geluisterd nu opeens wel gaat luisteren en de boeren gaat sparen?
FDF, luister eens naar jullie eigen speech, en zeg eens CDA in plaats van "de overheid" gezien het CDA in de regering zit, de minister van landbouw levert en al deze walgelijk maatregel neemt om een niet bestaand stikstof probleem!
Conclusie deze demonstratie;
Ze dronken een glas, ze deden een plas, ze blijven wellicht CDA stemmen, waardoor alles zo slecht bleef zoals het was.
Ps, zijn de boetes al betaald die o.a. het CDA door de politie liet uitdelen in een poging het demonstratierecht van de boeren te belemmeren al wachtend voor eeuwig op excuses van Schouten en Rutte?
Bezoek ook onze website: https://www.bezorgdeburger.net/
https://www.telegraaf.nl/…/snel-extra-weilanden-aanwijzen-v…

Dat is verontrustend. Zijn ze gekocht of gechanteerd? Waar zijn de beelden en audio? Ik wil weten of dit echt is of disinfo!

Mike

Hij benoemt het echt. ZEKER HET CDA!

https://www.nieuweoogst.nl/nieuws/2020/02/19/fdf-protestactie-wederom-super-verlopen

Volgens mij is er een wildwest-actie gaande tegen FDF. En jij tuint er ook in! Het CDA was traditioneel de boerenpartij. Dit is de partij die hun boeren-achterban het meest heeft verraden. Wat Van Maanen hier zegt is dat ze zeker het CDA scherp houden. Niets mis mee toch?

Mike

Eerlijk gezegd is het nogal chaotisch omtrent deze informatie. Ik weet het echt even niet. Misschien nog afwachten welke berichten volgen. Er is wel iets aan de hand. Of ze gehackt zijn of dat het ineens een ander account op twitter is?
Heb dit nog niet inzichtelijk.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan