oorlog tegen de boer

bericht vanochtend van Jan Huzen:
Jan Huzen
Beheerder · 4 uur
Veel mensen berichten mij wat ik er van vind dat wilders is geweigerd om te mogen spreken. Kan er dat over zeggen dat het een keus is geweest van FDF. Van mij zou elk kamerlid wel mogen spreken. En Wilders spreekt zich uit voor de boeren te zijn, dus wat de reden is geweest? , ik weet het niet.

8d9f.jpg

Wie kan verstaan wat hij zegt? Persoonlijk kan ik het moeilijk verstaan.
In de berichten lees ik ook dat Wilders het zelf af laten weten.

?s=20

Er wordt enorme stemming gemaakt. De PVV heeft het zelf laten afweten. Luister naar wat er gezegd wordt: de PVV was uitgenodigd en 'Prins Carnaval' Wilders had er kennelijk geen zin in. En nou mocht-ie weg blijven. Context is alles. Dit zijn boeren en zo praten zij, recht is recht en krom is krom. De FvD was er wel en kreeg wel een podium, maar de boeren gaven aan dat Thierry het niet moet wagen om puur uit te zijn op stemgewin, ook hij wordt als politicus gehouden aan zijn beloftes. Wat is er in godsnaam mis met deze manier van communiceren? Ik wist dat het stemmingmakerij was, trap er niet in!

Mike

Ja, zo lees ik het ook uit de berichten. Maar waarom dan al dat gedoe op twitter. De meeste moeten dit nu toch ook wel begrepen hebben. Zie er alleen nergens een bericht over.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan