oorlog tegen de boer

Het lijkt wel of ze persoonlijk iets tegen Tinus hebben. Op het Malieveld werd hij ook al gearresteerd vanwege een T-shirt. En nu weer bij het boeren protest!

AD schrijft eens eerlijk nieuws en zelfs dat er idd undercoveragenten zijn ingezet.

POLITIEBONDEN BOOSOp sociale media is vandaag een klopjacht ontstaan op enkele politieagenten die vanmiddag in burgerkleding bij het boerenprotest in De Bilt aanwezig waren. Demonstranten roepen elkaar op om beelden van de agenten zoveel mogelijk te verspreiden om op die manier hun identiteit te achterhalen. Politiebonden reageren furieus. ,,Dit is ronduit schandalig.

https://www.ad.nl/binnenland/woeste-demonstranten-openen-online-klopjacht-op-undercoveragenten-dit-is-ronduit-schandalig~a8cbc26d/

een artikel van de boerderijsite
https://www.boerderij.nl/Home/Achtergrond/2020/7/Vriend-en-vijand-samen-in-protest-617130E/?utm_source=Tripolis&utm_medium=email&utm_term=&utm_content=22-07-2020&utm_campaign=${dialogue.content.property.onderwerp}

Zoals eerder gezegd, Caroline van der Plas is niet te vertrouwen:

@naief, ga je me na een paar jaar weer achteraf gelijk geven, net zoals met Carola Schouten, of ga je nu meteen luisteren naar wijze raad?

Mike

nog even een 'kort'verslag van gister met o.a. de een impressie van de sprekers:
https://www.melkvee.nl/artikel/258957-liveblog-boerenprotest-bilthoven/?tid=TIDP383801X2ED4B162C46F464DB59C3AFD86146E6CYI5&utm_campaign=2020_MV_Nieuwsbrief_wk30&utm_medium=Email&utm_source=E-mail&utm_content=20200723_MV_NB

@naief, ga je me na een paar jaar weer achteraf gelijk geven, net zoals met Carola Schouten, of ga je nu meteen luisteren naar wijze raad?

ik vind je conclusie tekort door de bocht. En als ik dat zeg, wil dat niet zeggen dat ik het wel of niet eens ben.
Het is nu eenmaal een feit dat je vele gradaties van wakker of nog beter, ontwaken heb.
Zij is goed wakker dat de boeren gepiepeld worden.
Ik betwijfel of ze van Q, georgia guidestones, etc. gehoord heeft.
Dus, ga je met haar de oorlog winnen? Niet als ze de generaal is, maar als er straks mensen op haar stemmen die niet op de fvd willen stemmen, dan heb je toch een stem weg bij de georganiseerde misdaad. Het is dan alleen te hopen dat ze niet op sommige punten gaat tegenwerken omdat ze te veel in slaap is.
Wat zij doet is direct het straatje van de boeren schoonvegen, voordat de media ons weer weg kan zetten met een grimmige sfeer en whatever. De bedoeling is goed.
Je ontkomt er steeds niet aan dat goede mensen op bepaalde punten nog tekort komen. Het zelfde met die Bonacci, die vega is, etc. Iedereen vliegt wel ergens uit de bocht.
Het komt op mij over dat je haar integriteit in twijfel trekt en haar in kamp fout gooit.
En we hebben dit soort discussies vaker gehad. Misschien komt het doordat we elkaar niet live spreken en elkaar dat net niet goed begrijpen. Als je terug leest. Ik ben nooit gezegd dat ik een fan was van troela schouten. Laten we het maar rusten, op de volgende barbie mag je mij erover door zagen.

wij zitten dit jaar op de grootste schade ooit. Schade is erg lokaal. Soms zitten ze bij jou, maar een boer een halve kilometer verder heeft veel minder last en die op 10 zegt misschien wel, ganzen, wat zijn dat.
Ik ken een boer, die is maar vleesvee gaan houden. Als al je voorjaarsgras wordt opgegeten (de koeien die de melk geven voor de boterolie, eten ook een voorjaarsgewas, voor de allerbeste kwaliteit als ik juist geinformeerd ben) en je het op zomer en najaarsgras moet doen, zegt de koe, als ik dit moet vreten, maak je die melk zelf maar.
Onderwijl zijn de provincies druk bezig de schadebedragen te verlagen. Het kost te veel. Vind je het gek als door de overheid of soros of postcodeloterij gesteunde clubs continue fatsoenlijke bestrijding dwarsbomen en de rechter bij elke scheet van hun de bestrijding opschort tot zijn eindoordeel. Dit laatste vind ik bijzonder. Waar doen ze dat nog meer?
Het enige voordeel is, dat we van de overheid zoveel land moeten gebruiken dat we in goede jaren, teveel ruwvoer winnen. En we nu schade kunnen aanvragen voor de vraat.
Ik heb eigenlijk om alle twee niet gevraagd. Niet om die ganzen en niet om al die amvb's en wetgeving die ons al dat land verplicht.
?s=20

Het komt op mij over dat je haar integriteit in twijfel trekt en haar in kamp fout gooit.
Dat is exact wat ik suggereer, heb je goed gezien! We 'spreken' elkaar over een tijdje wel weer, als blijkt dat ik ook dit goed had gezien.

Mike

dan zetten we daar een guinische ( de computer vindt dat bier zo smerig, dat ik geeneens een spellingsuggestie krijg) en een oudbruin op in

https://www.dvhn.nl/drenthe/Jan-Huzen-uit-Nieuw-Weerdinge-dreigt-adressen-van-undercoveragenten-te-onthullen-na-boerenprotest.-E%C3%A9n-politieman-wordt-al-telefonisch-bedreigd-en-beledigd-25875913.html?harvest_referrer=http%3A%2F%2Fm.facebook.com%2F

Ik zou zeggen, doen!

Ik zou zeggen, doen!
Ik snap dat het heerlijk oplucht om zo'n type te vertellen wat je er van vindt, maar of het nou zo constructief is, daar heb ik mijn twijfels over. Een lijst met namen, adressen en telefoonnummers van die figuren is wel handig om achter de hand te hebben, kan misschien ooit van pas komen. Maar op dit moment zou ik er nog even niets mee doen.

Wel bij elke demo even de foto's laten zien, zodat je weet wie je extra in de gaten moet houden.

Zou ook kunnen. Hoewel ik ergens vind dat het terecht is. Jan Huzen word zelf ook steeds bedreigd door justitie. Maar goed, wat is dan de bedoeling om achter de hand te houden? Wat wil je daarmee bereiken in een later stadium?

Zeker is dat in een bepaald opzicht terecht en het is heel begrijpelijk, maar dan speel je het spel volgens hun regels, kwaad met kwaad bestrijden. Wat wil je er op dit moment mee bereiken? Ik denk niet dat die figuren ermee op zullen houden als je ze gaat bellen o.i.d. Denk eerder dat je ze er behoorlijk mee tegen de haren instrijkt en wat levert dat nu op? Vrij weinig zover ik kan zien.
En v.w.b. een later stadium, we weten nog niet precies wat wanneer gebeurt, maar zoveel mogelijk info over je tegenstander is altijd goed en zou ik pas inzetten als je er ook daadwerkelijk iets nuttigs mee kunt.

Die undercover figuren goed in de gaten houden en elke keer weer filmen op demo's om ze het zo moeilijk mogelijk te maken en tegelijkertijd te ontmaskeren, is op dit moment wat mij betreft de beste strategie. En zoveel delen natuurlijk op social media, er zijn behoorlijk wat normies die er erg van schrikken dat er zo met mensen omgegaan wordt. En dat is best handig om ze wat wakkerder te krijgen. We hebben immers die kritische massa nodig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan