@naief, ga je me na een paar jaar weer achteraf gelijk geven, net zoals met Carola Schouten, of ga je nu meteen luisteren naar wijze raad?
ik vind je conclusie tekort door de bocht. En als ik dat zeg, wil dat niet zeggen dat ik het wel of niet eens ben.
Het is nu eenmaal een feit dat je vele gradaties van wakker of nog beter, ontwaken heb.
Zij is goed wakker dat de boeren gepiepeld worden.
Ik betwijfel of ze van Q, georgia guidestones, etc. gehoord heeft.
Dus, ga je met haar de oorlog winnen? Niet als ze de generaal is, maar als er straks mensen op haar stemmen die niet op de fvd willen stemmen, dan heb je toch een stem weg bij de georganiseerde misdaad. Het is dan alleen te hopen dat ze niet op sommige punten gaat tegenwerken omdat ze te veel in slaap is.
Wat zij doet is direct het straatje van de boeren schoonvegen, voordat de media ons weer weg kan zetten met een grimmige sfeer en whatever. De bedoeling is goed.
Je ontkomt er steeds niet aan dat goede mensen op bepaalde punten nog tekort komen. Het zelfde met die Bonacci, die vega is, etc. Iedereen vliegt wel ergens uit de bocht.
Het komt op mij over dat je haar integriteit in twijfel trekt en haar in kamp fout gooit.
En we hebben dit soort discussies vaker gehad. Misschien komt het doordat we elkaar niet live spreken en elkaar dat net niet goed begrijpen. Als je terug leest. Ik ben nooit gezegd dat ik een fan was van troela schouten. Laten we het maar rusten, op de volgende barbie mag je mij erover door zagen.